Mitä mieltä tästä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jooo...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jooo...

Vieras
Mua ainakin ärsyttää... No äitini mututi sen uuden miehen kans yhteen ja siinä samalla muutti sinne miehen luo myös pikkusiskoni ja veljeni. 13 ja 16vuotiaat. Äidin uusi mies ei hyväksy yhtään että sisaruksillani käy kavereita siellä kylässä. tään olin itekin lasten kans kahvilla äidin luona. no äidin mies tuli neljältä töistä ja alkoi karjua että hän ei halua ketään ylimääräisiä taloonsa ja haluaa olla rauhassa:O olin että juu me tästä lähetäänkin, kerettiin justiin juoda kahvit...ja olla noin q5min. niin ja pikkusiskolla ja veljellä oli 2 kavereia ja ne oli omassa huoneeessa. ajoi ukko nekin ulos:O Kysyin että miksei tykkää. niin sano että haluaa olla rauhassa ja ei tartte ketään tulla silloin kun hän ei halua... äitini niin tykkää että ovat parin kaverin kans ennemmin kotona mitä luuhaamassa kylillä ja kaverit tykkää äiditä ja äiti niistä kun saa tutustua ym... Mut sit pääsi jopa veljeltä itku kun ikin äkamut ei saa olla siellä kun mies kotona ja kohta kaikki kaverit kaikkoaa kun noin raivoaa se ukko... minusta vähän tyhmää?? ymmärrän jos joskus ei halua mutta tuo on joka kerta ja päiväistä, siis aina kun mies on kotona. anteeksi kirjoitustyylini,väsyttää:)

niin no se alaknu vasta noin käyttäytymään noin.... minusta vaan tyhmää kun kavereita ei kotiin saa tuoda ja varsinkiin uossa iässä ovat... ja kun kerran omassa huoneessa niin miksi ei??

Yhteistyössä