Mitä mieltä ulkosuomalaisesta, joka majoittaa vanhempansa hotelliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyseessä siis sinkku, joka asuu tilavassa kaksiossa, jossa siis iso makuuhuone, iso olohuone, keittiö, kylpytilat, neliöitä noin 70. Työssäkäyvänä ihmisenä ei halua vanhempiaan asuntoonsa, koska häiritsisivät liikaa kun hänen pitä mennä töihin jne. vaan vanhemmat menevät hotelliin ja omalla kustannuksella, tämä heidän lapsensa ei siis osallistu edes hotellikuluihin!

Minulle ainakin tulee mieleen kiittämätön kakara. Luulisi, että omat vanhempansa voisi majoittaa viikon ajaksi. Itse on kuitenkin ollut vanhempiensa majoituksessa ja täysihoidossa elämänsä ensimmäiset parikymmentä vuotta.

Sitä mieltä, että se on ihan normaalia ;) :whistle: :D

(mainittakoon, että mun vanhemmat, sen enempää kuin veli, täti, eno, serkku tai kukaan muukaan, ei edes halunneet majoittautua meille :) )

No vähä riippuu siitä onko kuin pitkä vierailu ja millainen on vanhempien varallisuus. Ja sit se että onko kotona edes nukkumapaikkoja vieraille... Ja kenen aloitteesta vierailu tapahtuu.

no mitä se sinulle kuuluu? miksi ei saisi arvostaa omalla työllä hankkttua rauhaa. mistä voit tietää millainen suhde tuolla ihmisellä vanhempiinsa ja mitä hänee on sijoitettu? ja miten raskas työ hänellä on. jos kokee tarvitsevansa oman rauhan miksi ei saisi siitä pitää kiinni? hyvä jos tunnistaa omat tarpeensa. ei hänen työn tarvitse kärsiä toisten lomasta.

Ihan ok, kaikki ei tule toimeen toistensa kanssa saman katon alla. Joku voi haluta yksityisyyttä eikä sitä välttämättä olisi vaikka olisikin tilava kaksio jos siellä yöpyy muitakin ihmisiä - oli ne sitten vaikka omat vanhemmat.

Well, ihan kiva et niitä sukulaisia käy. Mut monena kesänä on käynyt niin et kun lomalaiset riekkuu yömyöhälle pihalla ja tuvassa, niin aika vaikeeta siinä metelissä on nukkua ja nousta aamulla töihin. Toisaalta aina ollaan otettu avosylin vastaan :D

Yhteistyössä