mitä mieltä valmisparitaloista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitäiskö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
paritalossa. Ja en tykännyt. Kaikesta piti kysellä mielipidettä naapurilta. Haluttiin vaihtaa ulko-ovi, no naapureille sopi jos ei niin ovea ei olisi saanut vaihtaa koska jos toinen ei vaihda ja toinen vaihtaa niin se on ruman näköinen. rakennan puu vajan ja kysy mielipide naapurilta. Vaihda autotallin ovet ei onnistunut. Ja pahin oli naapuri itse. Mukava ihminen kaikin puolin ja kaverattiinkin mutta. Helvetin siivoton. Vanha pesukoneen raato tökötti pihalla vuoden. Kumisaappaita, lastenvaatteita, rikkinäinen näippäimistö, sukkia, letkuja, pressu makas maassa useamman kuukauden joka ei suojannut mitään. Tyhjiä olutpulloja lojui siellätäällä, grillin sytytys nestepulloja tyhjillään. Kiva ystävien kanssa istua terassilla ja katsoa sitä kaatopaikkaa.

Lähinnä siitä rakennustouhusta olisin kiinnostunut. Seinänaapurit olisi tutut, siistit ja luotettavat. Omat riskinsähän naapureissa aina kuitenkin on, tiedostetaan tämä...

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Lähinnä siitä rakennustouhusta olisin kiinnostunut. Seinänaapurit olisi tutut, siistit ja luotettavat. Omat riskinsähän naapureissa aina kuitenkin on, tiedostetaan tämä...

En ikinä koskaan neverever lähtis tollaseen!

Mä en haluis lähtee minkään tuttavapariskunnan kanssa edes viikoksi etelään vaikka olisivat kuinka mukavia, saati sit rakentaa paritaloa (mikä on muutenkin vittumaisin tapa asua)

Alkuperäinen kirjoittaja :O:

Mä en haluis lähtee minkään tuttavapariskunnan kanssa edes viikoksi etelään vaikka olisivat kuinka mukavia, saati sit rakentaa paritaloa (mikä on muutenkin vittumaisin tapa asua)

No, suahan on heitetty tuttavapariskunnilla. Meillä on ollut monien tuttavaperheiden kanssa yhteisiä matkoja ja juhlapyhät vietään yleensä tuttujen kanssa. Mutta ainahan on "mahku", että sukset menee ristiin. Asuuhan ihmiset tuntemattomien keskellä kerrostaloissa ja rivareissa, miksi paritalo olis nyt jotenkin pahempi? Tällä hetkellä asutaan ok-talossa, mutta kaikista muistakin on kokemusta (paitsi paritalosta, valmispaketeista ja rakentamisesta, mitä asiani nyt koskeekin)

Alkuperäinen kirjoittaja :O:

No, suahan on heitetty tuttavapariskunnilla. Meillä on ollut monien tuttavaperheiden kanssa yhteisiä matkoja ja juhlapyhät vietään yleensä tuttujen kanssa. Mutta ainahan on "mahku", että sukset menee ristiin. Asuuhan ihmiset tuntemattomien keskellä kerrostaloissa ja rivareissa, miksi paritalo olis nyt jotenkin pahempi? Tällä hetkellä asutaan ok-talossa, mutta kaikista muistakin on kokemusta (paitsi paritalosta, valmispaketeista ja rakentamisesta, mitä asiani nyt koskeekin)

Ihania tuttavia, ystäviä ja sukulaisia mulla on, ei siinä mitään, mutta pari päiväää kerrallaan riittää...

paritaloja on myös talonyhtiö muodossa. Eli monta paritaloa kuuluu samaan talonyhtiöön jolloin ei naapurin kans tarvi "tapella" mistään vaan asiat päätetään yhtiö tasolla.

Yhteistyössä