Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meille ilmaantui muutama päivä sitten kissanpentu pihaan. Alunperin se on pyörinyt kesän ainoan naapurin nurkissa (nyrkinkokoisena oli tupsahtanut pihaan).

Naapuri on kysellyt lähiseudut, jos omistaja löytyisi. Omistajaa ei ole löytynyt ja oletus on, että joku on käynyt pennun heittämässä tänne syrjäseudulle, että pääsee siitä eroon.

No, mies oli soitellut naapurille ja sanonut,että tuo kissan heille takaisin. Naapuri oli siihen vastannut, ettei oikeastaan tarvis palauttaa. Ajateltiin sitten, että saahan se tuossa elellä, jos kerran viihtyy (nukkuu navetassa).

Nyt naapurin poika on isänsä luona käymässä ja meillä poiketessaan sanoi, että isä on aika kiukkuinen, kun kissa tuli meille.

Nyt sitten ollaan vähän ihmeissään??

No kannattaa varmaan kysyä siltä isältä vielä, mutta voisikohan olla että sitä naapurin poikaa siinä harmittaa kun kissa onkin teillä? Itse en kyllä ymmärrä miksei sitä kissaa olla jo ajat sitten toimitettu löytöeläinkotiin kun omistajaa ei ole kerta löytynyt eikä kukaan sitä tunnu omakseen haluavan, ainakaan niin paljoa että olisi siitä valmis huolehtimaan kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vouho:
No kannattaa varmaan kysyä siltä isältä vielä, mutta voisikohan olla että sitä naapurin poikaa siinä harmittaa kun kissa onkin teillä? Itse en kyllä ymmärrä miksei sitä kissaa olla jo ajat sitten toimitettu löytöeläinkotiin kun omistajaa ei ole kerta löytynyt eikä kukaan sitä tunnu omakseen haluavan, ainakaan niin paljoa että olisi siitä valmis huolehtimaan kunnolla.

Meille kissaa ei voi päästää sisälle allergioiden vuoksi. Mutta navetassa on talvellakin lämmin nukkua ja ruokaa ja paijausta meillä varmasti saa tarpeeksi. Hyvin kissa tuntuu viihtyvän navetassa nukkumassa lämpimän peiton kolossa. Mitä olette mieltä?

Ok. Itse en kannata vapaasti ulkoilevia kissoja, mutta kukin taaplaa tyylillään. Paremmin sillä on varmasti oltavat kun monella muulla kissalla.. Kissa tarvitsee kuitenkin myös muutakin hoitoa kuin ruokaa, lämpöä ja seuraa, kuten matokuurin, rokotukset, leikkauksen ja mahdollisesti muitakin eläinlääkärin palveluksia.

Yhteistyössä