mitä mieltä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Ajattelin ihan huvikseen kysyä tuntemattomien mielipidettä...
Saimme mieheni kanssa ekan lapsen 11/08, ja sitä raskautta harkittiin ainakin pari vuotta.
Olemme iältä 28 ja 31-vuotiaat tällä hetkellä.Meillä on omistusasuntokolmio ja molemmilla vakkarityöpaikka.Itse olen hoitovapaalla nyt joka siis päättyy marraskuussa viimeistään...
Nyt on itsellä alkanut mietityttämään et pitäiskö tehdä toinen lapsi nyt heti (jos siis se meille suodaan!) vai aloittaa työt kohta ja alkaa tienata isompaan asuntoon/taloon...
Jälkimmäisessä vaihtoehdossa mietityttää se ikä sitten parin-kolmen vuoden päästä...
Ja ekassa vaihtoehdossa se taloudellinen tilanne, että miten sitten ois edes mahdollista ostaa tästä isompaa asuntoa/taloa jos minä taas äitiysrahan varassa.
Mies on puhunu et haluis pikkusisaruksen tytölle mut haaveilee myös siitä talosta ja ei ole tyytyväinen tämän hetkiseen rahatilanteeseen.
Itellä ehkä ihan pientä vauvakuumetta salaa on havaittavissa...

Heti vaan. Onhan sulla äitiyspäiväraha isompi kuin kotihoidontuki. Ja kyllä te pari vuotta nykyistä voitte maksaa pois ja sitten vasta ostaa isomman asunnon kun menet taas töihin.

Yhteistyössä