mitä mieltä olette seuraavanlaisesta : minä seurustelin poikaystäväni kanssa kahteeen otteeseen (siis parin vuoden breikki välissä) yhteensä kuusi vuotta. Tällä toisella kerralla meidän siis piti muuttaa yhteen jne. ja tehtiin lapsikin, vauva on nyt 9kk. Mitään yhteenmuuuttoa ei kuitenkaan koskaan tullut, raskausaikana riitelimme paljon ja vähän ennen synnytystä mies sanoi, ettei enää jaksa, minä en arvosta häntä ja hänen toiveitaan (minä kun halusin ns. normaalin suhteen ehkä avioliitonkin). No, minä olen sitten ollut vauvan yh syntymästä asti. Mies kyllä auttanut viikottain. Me olemme siis olleet koko ajan yhteydessä ja hän käy luonamme, hoitaa lasta, tuo tavaroita..
Nyt olen kyllästynyt tähän tilanteeseen, tuntuu kun en voisi jatkaa omaa elämääni, ahdistaa ja masentaa kun mikään ei muutu. Siis onko kellään tällaista, että exästä ei pääse eroon, mutta ei takasin yhteenkään? Haluaisin jo siirtyä eteenpäin, tuntuu kun kaikki polkisi paikallaan ja alan jo todella inhota häntä.
Nyt olen kyllästynyt tähän tilanteeseen, tuntuu kun en voisi jatkaa omaa elämääni, ahdistaa ja masentaa kun mikään ei muutu. Siis onko kellään tällaista, että exästä ei pääse eroon, mutta ei takasin yhteenkään? Haluaisin jo siirtyä eteenpäin, tuntuu kun kaikki polkisi paikallaan ja alan jo todella inhota häntä.