V
vierailija
Vieras
Asumme miehen kanssa eri puolilla Suomea ja olemme siis sydänystäviä vaikka olemme tunteneet vasta 10 pvää, mutta olemme olleet toistemme tukena netin kautta. Mies sanoi muutama pvä sitten ettei ole valmis tapailemaan uusia ihmisiä yleisesti ja hänen vaimollaan on suhde hänen ystäväänsä ja sen takia muuttikin eri asuntoon pari pvää sitten. Olen tsempannut häntä ystävänä koko ajan. Hän ilmeisesti odottaa että hänen pitkä avioliittona jatkuisi kun vaimo tulee järkiin kun hän on muuttanut pois ja minä olen avoliitossa jonka tulevaisuus epäselvä. Emme siis ole ikinä nähneet, mutta olemme todella läheisiä ja olemme kertoneet todella henkilökohtaisiakin asioita toisillemme ja tsempanneet toisiamme. Toivoin että hän saisi avioliittonsa vaimonsa kanssa kuntoon, mutta vaimon suhteen takia mies suuttunut pahasti. On ollut monta kuukautta miehen kanssa ja ei lopeta suhdetta vaikka hän monesti pyysi. Väitti että ovat ystäviä, mutta vaimo viettänyt öitä miehen luona jne... Olemme siis sopineet että olemme ystäviä vaikka kerran jos meinasinkin lopettaa yhteydenpidon koska sanoin että olen häneen ihastunut vähän ja mies sanoi tarvitsevansa mua ja hänelleä ei ole ketään muuta tälläistä ystävää joka ymmärtää häntä joten en lopettanut yhteydenpitoa. Soittelimme eilen eka kertaa ja mies kertoikin että suhteemme saattaa syventyä sen jälkeen. Eilen sain viestin jossa luki ilman että kysyin häneltä mitä ajattelee musta: Sille mitä merkitset mulle ei ole sanoja suomenkielessä. IHmettelee koko ajan mikä johdatti mut samalle polulle hänen kanssaan ja että ovatkohan polkumme tulevat erkanemaan jonain päivänä vai mitä meille tapahtuu. Ja että hänestä tuntuu nyt että tulevaisuus on ihan auki ja ihminen ei tulevaisuutta muutenkaan ikinä tiedä, mutta yrittää silti nuotteja säveltää että elämä sujuu. Kysyi ymmärränkö? Sitten kertoi kun kysyin tarkemmin että olen hänen tärkein voimavaransa lasten lisäksi tällä hetkellä ja vaimo ja hänen suhteensa mieheen ovat toisessa vaakakupissa ja lapset ja minä toisessa ja minä ja lapset yritetään pitää vaaka tasapainossa. Mitähän yritti kertoa? Ei kerro tunteistaan mitään löpinää, joten uskon että yritti jotain kertoa eli mitä tuosta tulee mieleen? Yrittikö kysyä multa jotain ja minkälaista tulevaisuutta ehkä tarkoitti ja mitä tuo vaakakuppi tarkoittaa? Olen kiitollinen jos joku viitsii vastata kun en viitsi jankuttaa tästä enempää ja tääkin tilanne voi muuttua kun tutustutaan enemmän. Olemme siis todella läheisiä ystäviä vaikka emme ole nähneet kuin kuvat toisistamme ja puhuneet puhelimessa ja kirjoitelleet omista arkaluonteisista jutuistammekin. Mielipiteitä ja asiallisia vastauksia toivon, kiitos.