Koko päivä pyörittä ja tunttu kun saan kokoajan sähköiskua tai niin kuin minulla on joku kasvain päässä!Voiko se johtua lääkeiden lopetamisten takia?Voinko mä otta toinen kerta opamoxia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuohon en osaa sanoa mitään, sori :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Mutta voinko mä otta opamoxia vielä kun olo on hirveä?Mä otin aamulla jo 15mg
en ,en syö yntään mitään nyt vain rauhoitava :/Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Lääkkeistä kun en tiedä mutta ei kai nuo rauhottavatkaan ole tarkotettu pitkään käyttöön. Yleensä ne määrätään esim. paniikkihäiriön lisäks ennen kuin alkaa lääke vaikuttamaan. Syötkö nyt mitä lääkkeitä ja mihin, oletko nyt alottanu jonkun lääkityksen?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:en ,en syö yntään mitään nyt vain rauhoitava :/Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Lääkkeistä kun en tiedä mutta ei kai nuo rauhottavatkaan ole tarkotettu pitkään käyttöön. Yleensä ne määrätään esim. paniikkihäiriön lisäks ennen kuin alkaa lääke vaikuttamaan. Syötkö nyt mitä lääkkeitä ja mihin, oletko nyt alottanu jonkun lääkityksen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parempi varmaan olla ottamatta! Jos siis eroon on tarkoitus päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:en ,en syö yntään mitään nyt vain rauhoitava :/Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Lääkkeistä kun en tiedä mutta ei kai nuo rauhottavatkaan ole tarkotettu pitkään käyttöön. Yleensä ne määrätään esim. paniikkihäiriön lisäks ennen kuin alkaa lääke vaikuttamaan. Syötkö nyt mitä lääkkeitä ja mihin, oletko nyt alottanu jonkun lääkityksen?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kylläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna Bell onko sulla läppäri?
vielä kauan sitten ja mä olen koukussa jo,jos en otta päivä ei alkaaAlkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:en ,en syö yntään mitään nyt vain rauhoitava :/Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Lääkkeistä kun en tiedä mutta ei kai nuo rauhottavatkaan ole tarkotettu pitkään käyttöön. Yleensä ne määrätään esim. paniikkihäiriön lisäks ennen kuin alkaa lääke vaikuttamaan. Syötkö nyt mitä lääkkeitä ja mihin, oletko nyt alottanu jonkun lääkityksen?
lääkäri määränny pelkkiä rauhottavia vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Annabell, ota ne lääkkeet niin kuin lääkäri on määrännyt... Siten saat niistä parhaan hyödyn ja sinulle löytyy sopiva annostus.
sohvalla kokojana olenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kylläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna Bell onko sulla läppäri?
Minkälaisella paikalla käytät sitä?Onko divaani tai sohva?
söin ei enää koska mitään ei autanut,nyt syön vain opamoxia,rippuvuus on kauhea,ahdista nyt että jopa kurkussa tunttuAlkuperäinen kirjoittaja se sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:en ,en syö yntään mitään nyt vain rauhoitava :/Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Lääkkeistä kun en tiedä mutta ei kai nuo rauhottavatkaan ole tarkotettu pitkään käyttöön. Yleensä ne määrätään esim. paniikkihäiriön lisäks ennen kuin alkaa lääke vaikuttamaan. Syötkö nyt mitä lääkkeitä ja mihin, oletko nyt alottanu jonkun lääkityksen?
Jos syöt mielialalääkkeitä niistä voi aluksi olla noin kuukaudenkin tommoisia sivuoireita kuulemma.
Itse sain tänään reseptin sepram 20mg lääkkeeseen jonka ajattelin maanantaina vasta aloittaa. Noi alku vaihees sivuoireet pitäisi mennä ohi. Mut tuntuu että sulla on monta eri lääkettä tohon mulle määrättiin vaan yhtä kun sanoin et en tarvi tohon nukkumis apuun mitään ainakaan tällä hetkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:sohvalla kokojana olenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:kylläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Anna Bell onko sulla läppäri?
Minkälaisella paikalla käytät sitä?Onko divaani tai sohva?