Mitä, mitä???? Mulle soitti perintätoimistosta ja kyselivät onko aikomusta maksaa eräs lasku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin ihan, että mitä ihmettä??? Eli itelläni on yritys ja kyseinen firma joka on muka lähdettänyt mulle ison laskun ja muistutuslaskun oli laittanu perintätoimistolle ilmoituksen. Sanoinkin, että mulla ei ole mitään sopimuksia heidän kanssaan eikä mitään laskuja ole tullut. No lupasivat selvittää asiaa.

Mutta arvatkaa ottaako päähän? Siis tuollaiset perättömät jutut!!! Ja milläpä sitä todistaa asia? No toivottavasti asia selviää.

No joko sen on väärinkäsitys tai voihan se olla niitä huijareitakin, jotka laittaa perättömiä laskuja ja ihmiset/firmat hädissään maksaa tarkistamatta asiaa, kun pelkäävät perintää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin ihan, että mitä ihmettä??? Eli itelläni on yritys ja kyseinen firma joka on muka lähdettänyt mulle ison laskun ja muistutuslaskun oli laittanu perintätoimistolle ilmoituksen. Sanoinkin, että mulla ei ole mitään sopimuksia heidän kanssaan eikä mitään laskuja ole tullut. No lupasivat selvittää asiaa.

Mutta arvatkaa ottaako päähän? Siis tuollaiset perättömät jutut!!! Ja milläpä sitä todistaa asia? No toivottavasti asia selviää.

No ei tuo mitään, mä sain kerran ilmoituksen ulosottomieheltä, että multa oli ulosmitattu jonkun yhtiön osakkeista jonkun ulosmittauksessa olevan velan takia. Ei vaan ollut mun velkaa taikka mulla omistuksessa kyseisiä ulosmitattuja osakkeita...

Minulle tuli kerran hirveät veromätkyt.Minulle oli merkitty eläketuloa ja siitä ei oltu ilmeisesti maksettu veroja.Ihan kiva mutta kun en ole eläkkeensaaja ja olin reilu parikymppinen.Tilanne korjattiin sitten verottajan puolesta.