I
IhanaValo
Vieras
Yleisön pyynnöstä, tule testaamaan muistiasi ja kerro mitä on jäänyt palstalaisista mieleen.. :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:kohta tulee ne mun kuuluista kalsarit
.
No mä muistan ainakin Savannan hiusjatkeet![]()
Niin ja mulla on jääny mieleen se kaivurinlasi-juttu..Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:kohta tulee ne mun kuuluista kalsarit
.
Mä en tiedä kalsareista, mutta mä muistan että sä haluaisit muuttaa rivariin, et luhtitaloon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:kohta tulee ne mun kuuluista kalsarit
.
Mä en tiedä kalsareista, mutta mä muistan että sä haluaisit muuttaa rivariin, et luhtitaloon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Oliko Fang-Annilla joku rikottu lasi juttu jossain vaiheessa tai lasi jossain pusikossa tai joku vastaava juttu
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:kohta tulee ne mun kuuluista kalsarit
.
Juu todella:kieh: . Nytkin olkassa tapetit irtoo, ikkunan vieressä outo kohouma seinässä ym kivaa
. Pois kitoooos.
Alkuperäinen kirjoittaja varpunen:Oliko se joku nimemerkki "frog" tai jotain sinnepäin, joka tunsi tehneensä elämänsä mokan mennessään naimisiin. Olisikin ns. väärä mies. Ei tehnyt onnelliseksi - vai oliko tuo onnellisuus jonku ihan toise nikin juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:No savannaa EI voi olla muistamatta
...siis tä, nyt ei kyl tuu mieleen vaikka yleensä muistan vaikka mitä...