**Mitä Muistat Palstalaisesta? Kaikki mukkaan! =)**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-aurinkokunnalla on ainakin paljon lapsia
-keittinoita laittaa paljon ja kalliisti ruokaa
-keppälertun pojalla jotain ongelmia koulussa ja käy koulua kotoa käsin tenttimällöä
-sisukasmami on possutilan emäntä
-ellida on lehmätilan emäntä kuin itsekin olen
-pintelin rakastaa kissoja
-savanna tanssii erotiikkabaarissa ja keroo kaikki asiat palstalla
-lunatic rakastaa susia ja hänellä on yksi tyttö
-visbls sai kaksoset
-sipulin poikaystävä kävi aukomassa kerran kovasti päätään palstalla

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:D kohta tulee ne mun kuuluista kalsarit :whistle: .
No mä muistan ainakin Savannan hiusjatkeet :laugh:

Mä en tiedä kalsareista, mutta mä muistan että sä haluaisit muuttaa rivariin, et luhtitaloon :D

Juu todella :o :kieh: . Nytkin olkassa tapetit irtoo, ikkunan vieressä outo kohouma seinässä ym kivaa :D . Pois kitoooos.

Mä oon semmonen, että mulle jää täältä paljon mieleen asioita. Vaikea alkaa nyt luettelemaan =)

HelloShityn lasten nimet muistan varmaan parhaiten ja välillä täällä mietin täysin tuntemattoman ihmisen neljännelle tytölle nimeä :D

GeeBeellä, ziziliskolla, Tikellä ja McGarmiwalla on nöffi, kuten mullakin. Borkulla on borkkuja ja JanusLiituksella se karannut pinseri. Ja olikos se Pepparin russeli, joka sai kolme pentua. Näitä koirajuttuja muistan aika monta. Ilman tiimarivihkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
:D kohta tulee ne mun kuuluista kalsarit :whistle: .
No mä muistan ainakin Savannan hiusjatkeet :laugh:

Mä en tiedä kalsareista, mutta mä muistan että sä haluaisit muuttaa rivariin, et luhtitaloon :D

Juu todella :o :kieh: . Nytkin olkassa tapetit irtoo, ikkunan vieressä outo kohouma seinässä ym kivaa :D . Pois kitoooos.

:D Muistan vaan siitä, kun olen miettinyt hakemuksen laittoi samoihin taloihin, mistä täällä kerran kyselit :)

Rukoilijasirkalla oli tässä hiljan 10v. hääpäivä.
NewArtRiot blondas hiuksensa ei niin kovin hyvällä menestyksellä.

Paljonpa minäkin muistan kun ei muuta tule mieleen. :whistle:

Oliko se joku nimemerkki "frog" tai jotain sinnepäin, joka tunsi tehneensä elämänsä mokan mennessään naimisiin. Olisikin ns. väärä mies. Ei tehnyt onnelliseksi - vai oliko tuo onnellisuus jonku ihan toise nikin juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja varpunen:
Oliko se joku nimemerkki "frog" tai jotain sinnepäin, joka tunsi tehneensä elämänsä mokan mennessään naimisiin. Olisikin ns. väärä mies. Ei tehnyt onnelliseksi - vai oliko tuo onnellisuus jonku ihan toise nikin juttu.

Oikein muistat.

Visbls on kanssa kaksoset

Lunaticilla oli hieno kuva profiilissa

Savannah.. no on Savannah

Tumpula taitaa olla muistaakseni jostakin suht läheltä kotoisin.... jollei muisti petä.

Aurinkokunnalla on iso lauma lapsia

Keittiönoita on tosi noita keittiössä :D

jne...

Turkilmaksesta muistan vaikka mitä, mutta esim sen, että hän laului Danielin aka Peikkiksen ristijäisissä.

Emilyn vastustaa aborttia.

Rukoilijasirkka oli kerran pukeutunu joksku sukkahousukyttääjäks vai mikä se nyt oli

Mamizulla, jolla on yhtä pimee loppuosa nimimerkissä ku mulla, on lapset joilla on erikoiset ja harvinaiset nimet, tytöllä ainaki.

Jonseredilla tais olla pitkät hiukset...?

Kylkiluun mies teki syksyllä keittiöremppaa.

HelloShitty ja BadVirgin ovat raskaana....?

OnniKeiju on käynyt etelä Virossa lomalla muutama vuotta sitten (vai olis se joku muu...?)

Äh... ei näin aamusta pää toimi. |O

Yhteistyössä