Nyt mulla on tylsää ja haluisin kuulla rehellisiä mielipteitä minusta.. ja tietenki sen mitä minusta on jääny mieleen (muu ku mitä profiilista selviää) 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mulla on sellanen kuva susta että sulla on tosi tiukkaa taloudellisesti, elät tosi pelkistetysti..
Ja mä en tiiä mistä toi kuva on tullu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Hmmh.. olet "huutislainen" ja sitten sun lapsen (pojan?) sormelle kävi jotain? Miten sormi jakselee?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Oot Lapista.
Oisko sulla tummat hiukset, silmälasit, oot aika hoikka ja kohtuu nuori? *muistelee hän*
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Oot Lapista.
Oisko sulla tummat hiukset, silmälasit, oot aika hoikka ja kohtuu nuori? *muistelee hän*
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Muistanko aivan väärin, mutta oliko sulla sukulaisia täällä Teuvalla? Vai oliko se joku toinen pohjoosen flikka...?
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:En muista mittään yksityiskohtaa (päässä liikkuu vain yksinäinen pölypallo just nyt), mutta jos miulla olisi musta vihko, niin siitä siun nikkiä ei taatusti löytyisi. Mukava kuva siis jiänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Muistanko aivan väärin, mutta oliko sulla sukulaisia täällä Teuvalla? Vai oliko se joku toinen pohjoosen flikka...?
juu mullahan ne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Muistanko aivan väärin, mutta oliko sulla sukulaisia täällä Teuvalla? Vai oliko se joku toinen pohjoosen flikka...?
juu mullahan ne![]()
Ja muistanko oikein, että vanhempien nimet A ja V, kolme lasta? Kaksi poikaa ja yks likka?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Muistanko aivan väärin, mutta oliko sulla sukulaisia täällä Teuvalla? Vai oliko se joku toinen pohjoosen flikka...?
juu mullahan ne![]()
Ja muistanko oikein, että vanhempien nimet A ja V, kolme lasta? Kaksi poikaa ja yks likka?![]()
juu... mun mamman kans asuivat samassa talossa... kasvihuoneita pihamaalla... kaikkien lasten nimet alkaa M:llä
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mä luulin alussa että olet lesbo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Muistanko aivan väärin, mutta oliko sulla sukulaisia täällä Teuvalla? Vai oliko se joku toinen pohjoosen flikka...?
juu mullahan ne![]()
juu... mun mamman kans asuivat samassa talossa... kasvihuoneita pihamaalla... kaikkien lasten nimet alkaa M:llä
En mä sitten aivan dementoitunut ole :xmas: Aina silloin tällöin näen näitä lapsia ja heidän äitiään. =)
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:kerro Nuorgamista terveisiä... en kyl tiiä muistaako ne mua, mut kuiten
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ainaski oot lapista...Rovaniemeltä? Ja useempi lapsi...?
olitkos se myös sä jolla kuvat galleriassa ja vapaa palokunnassa oot...vai sotkenko nyt johki toiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ainaski oot lapista...Rovaniemeltä? Ja useempi lapsi...?
olitkos se myös sä jolla kuvat galleriassa ja vapaa palokunnassa oot...vai sotkenko nyt johki toiseen?
olen Lapista, mut en rollosta... vpk:ssa oon ja 2 lasta