Mitä mulle oikein tapahtuu?

juurakon hulda

Aktiivinen jäsen
08.02.2008
2 553
0
36
Unohtelen asioita, hävitän papereita, tavaroita.....Nytkin on yhdet paprut aivan kadoksissa, ei ole mitään muistikuvaa et mihin olen ne laittanut :o :o :o :o
Tänään tapahtui:
Lähdin tytön päiväkodilta siniset tossut jalassa ulos, ulkona tajusin et tossut jäi jalkaan...lähdin viemään niitä...pääsin tuulikaappiin kun yksi äiti jäi jututtamaan, lähdin takas ulos ja edelleen ne tossut jalassa!

Menin autolle ja etsin autonavaimia, pengoin kaikki taskut ja käänsin laukun ylösalaisin kunnes tyttö sanoi että äiti avaimet on sun kädessä!

Menin kauppaan ja en siellä enää muistanut mitä tulin ostamaan, menin ostamaan vain ketsuppia.

Kelalla en muistanut henkilöturvatunnusta vaan annoin pankkikortin tunnuksen....

Ja ne paprut, mihin ihmeeseen mä olen ne laittanut.....en tajua!

Vanhuus ei tule yksin :hug:

Just tänään ihmettelin miksei pesukone vaan lähde pyörimään. Monta kertaa jäi jurnittaan siihen ja jotain 3 kertaa laitoin samn ohjelman, aina mutaman minuutin oli päällä ja taas jumii... ukko sitten tuumasi että olisko hana kiinni. Ihan varmaan en ollut laittanut sitä välissä kiinni kun olin 3 koneellista pessyt peräjälkeen :headwall: Mutta kiinni se oli. mutta minä en sitä kiinni laittanut. Ei oo mitään muistikuvaa. :ashamed:

Arvatkaas mitä eilen tein...yritin ihan tosissani aukaista kotioveani auton kaukolukituksella ja parasta tässä et meidän ulko-ovi ei ollut edes lukossa! ihmettelin kun ei kuulu klikkausta niin kuin normaalisti pitäis kuulua :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:
Arvatkaas mitä eilen tein...yritin ihan tosissani aukaista kotioveani auton kaukolukituksella ja parasta tässä et meidän ulko-ovi ei ollut edes lukossa! ihmettelin kun ei kuulu klikkausta niin kuin normaalisti pitäis kuulua :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mä oon tehnyt noin myös :wave: asuttiin kerrostalossa ja mä huidoin auton avaimilla hissin ovelta kotiovelle ja ihmettelin mikä on kun ei aukee... odotin että se ovi olis siis ihan oikein auennut selälleen :D ja sen jälkeen painelin sisälle, istuin pytylle ja viime hetkellä pomppasin ylös huomatessani, että pikkuhousut on vielä jalassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

Mä oon tehnyt noin myös :wave: asuttiin kerrostalossa ja mä huidoin auton avaimilla hissin ovelta kotiovelle ja ihmettelin mikä on kun ei aukee... odotin että se ovi olis siis ihan oikein auennut selälleen :D ja sen jälkeen painelin sisälle, istuin pytylle ja viime hetkellä pomppasin ylös huomatessani, että pikkuhousut on vielä jalassa :whistle:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mulla tätä muistinmenetystä ollut jo jonkin aikaa, kohta varmaan pakko joko hellittää jostain päästä tai mennä lääkäriin.....yks päivä keitin kahvia niin et jätin pannuun veden ja kahvi jauhot meni vesisäiliöön....

Mulla oli tota ihan samaa koko edellisen vuoden loppu, johtunee kait siitä että alotin työt, poika meni hoitoo.. kaikke uutta muistettavaa tuli jatkuvasti niin paljon että ne tärkeimmät pienet asiat unohtu ja myös kadottelin tavaroita, yks aamu avasin kissanruokapussin ja aloin tyhjentää sitä roskikseen ( kun mielessäni olin jo toiminnan siinä vaiheessa kun se ruokapussi laitetaa roskii kun on ensin tyhjennetty kissankuppii ) eli ajatus on jo seuraavassa asiassa vaikka edellinenkin toiminta vaatis vielä ajattelua. Hävitin mm cd-boxin joka kulki autossa, pojan "crocsit" on kateissa, saikkulapun töihin laitoin 'muka varmaan paikkaan'... niin varmaan että jouduin soittamaan ja pyytämään uuden. Miehen mp3 oli hukassa ( onneks löyty myöhemmin ) fillarin avaimen, sen ainoan, kadotin. Parkkeerasin auton väärälle puolelle kylttiä joka opasti mihin suuntaa parkkipaikat alkaa ja sain sakot. vaikka just olin muka kattonu et siihen saa jättää. Et... kovin on tuttua.

Tänään olin yhdellä luennolla ja näin entisen koulututun jonka kanssa ei olla nähty yli 20-v vaihdettiin kuulumisia ja hän kysyi et onko mulla ja montako lasta on? Vastasin mitään ajattelematta et viisi....minkä ikäisiä 5-15-v ja samassa tajusin et eihän niitä ole kuin neljä :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Onnex siihen tuli sit samana aikaan muita ihmisiä ja mun tuttuja joten pääsin "livahtamaan", pitää varmaan huolehtia et seuraavan kerran kun nähdään 20-v päästä niin meillä on se viiden lapsi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liikaa töitä tai ylipäänsä liikaa kaikenlaista menossa elämässäsi?

Töitä, iltaopiskelua ja sivu työ.....koulutuksia, kokouksia, työkeikkoja, työvuoroja, luentoja, tenttejä, näyttöjä kalenteri täysi....mut ei tää tällästä ole ennen ollut :o

Alkuperäinen kirjoittaja miimu:
Minulla myös kilpirauhasenvajaatoiminta aiheutti tuollaista. Nyt 2kk on ollut lääkitys ja muisti on parantunut =)

onko muita oireita?

Muakin kiinnostaa, kun mun äiti joutui/pääsi juuri lääkitykselle. Ollaan tosi helpottuneita, että syy kaikkeen löytyi, kun alettiin olla jo äidistä tosi huolissaan.

Yhteistyössä