Mitä mulle on tapahtunu??

Muurarin Vaimo

Aktiivinen jäsen
03.01.2007
5 531
0
36
Tässä vuosien varrella oon tullut paljon tietoisemmaks ulkonäöstäni mitä koskaan olen ollu. Nuorena kiskasin vaatteet päälle, laitoin tukan ja menoks. Nyt peilaan ja sovitan ja mikään ei tunnu käyvän päälle tai näyttävän hyvältä. Tukkaa ei saa ikänä hyvin vaikkei sitä nyt päässä liikaa olekaan. Meikata en hienosti osaa, kun niin vähän käytän meikkiä. Enkä jaksa enkä ehdikään meikata, eikä se oikein mun juttu olekaan.

Mutta nyt masentaa, että niin monet ikäiseni näyttää vieläkin "parikymppisiltä" ja muutenkin "hyvin hoidetuilta". Mun naamani on rupsahtanu, kropasta vain muisto jäljellä...
Kyllähän mä tiedän että itsestään pitäis pitää huolta, mutta missä välissä neljän lapsen ja koiran ja miehen jälkeen ehtisi/jaksaisi?!? Mies kyllä tykkää minusta ja kehuu kauniiksi, mut sekin tuntuu et junhan puhuu kun itse tiedän etten sitä ole. Tai luulen..

Kaippa se 30-kriisi voi tulla jälkeenkinpäin?? :ashamed:

Joopa joo, nyt painun vetämään Betoluxia leikkimökin lattiaan. :snotty: Sorry vaan valitus...

Heitä peilit pois kämpästäsi niin johan itsetuntosikin kohenee.........
tai osta ryppyvoidetta,pumpattavat tissiliivit ja vaihda nuorempaan :laugh:

Tosin itse en peiliin viitsi katsoa kun aina siltä katsoo takasin se kammottava HIRVIÖ :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Heitä peilit pois kämpästäsi niin johan itsetuntosikin kohenee.........
tai osta ryppyvoidetta,pumpattavat tissiliivit ja vaihda nuorempaan :laugh:

Tosin itse en peiliin viitsi katsoa kun aina siltä katsoo takasin se kammottava HIRVIÖ :kieh:

:laugh: :laugh:
Tuskin sinä mikään hirviö olet. :hug:

Sulla on itsetunto -ongelma. Mietis, mitä SÄ haluaisit tehdä/olla tässä maailmassa. Unohda hetkeksi kaikki rajoitteet.
Sitten otat realiteetit mukaan ajatusleikkiin ja mietit, miten näillä sun korteilla sais pelattua niin että tulis se voitto koitiin (=sun tarpeet täyttyis). Sitten vaan toteuttamaan suunnitelmaa ja johan rupeat taas rakastamaan itseäsikin. Kun ihminen rakastaa itseään, hän myös muuttuu kauniimmaksi itsensä ja myös muiden silmissä.

Ja nyt anteeksi, jos osuin ihan vikaan tällä heitollani. Kaikkea hyvää kuitenkin sinun elämääsi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Sulla on itsetunto -ongelma. Mietis, mitä SÄ haluaisit tehdä/olla tässä maailmassa. Unohda hetkeksi kaikki rajoitteet.
Sitten otat realiteetit mukaan ajatusleikkiin ja mietit, miten näillä sun korteilla sais pelattua niin että tulis se voitto koitiin (=sun tarpeet täyttyis). Sitten vaan toteuttamaan suunnitelmaa ja johan rupeat taas rakastamaan itseäsikin. Kun ihminen rakastaa itseään, hän myös muuttuu kauniimmaksi itsensä ja myös muiden silmissä.

Ja nyt anteeksi, jos osuin ihan vikaan tällä heitollani. Kaikkea hyvää kuitenkin sinun elämääsi. :)

Et ihan harhaan osunut, muttä tätä mietin itsekin mistä tämä nyt tulee?!? Aina oon ollu just se, joka viis veisaa toisten mielipiteistä. Itsetunnossa ei ole ollu vikaa, mut nyt.. Hmm..

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:

Et ihan harhaan osunut, muttä tätä mietin itsekin mistä tämä nyt tulee?!? Aina oon ollu just se, joka viis veisaa toisten mielipiteistä. Itsetunnossa ei ole ollu vikaa, mut nyt.. Hmm..

No yleensä se tulee siitä ettei ole ihan tyytyväinen elämäänsä.
En tiedä elämästäsi muuta kuin mitä tähän kirjoitit, mutta kuulostaa siltä, että elämäsi on tällä hetkellä melko kotiin sidottua ja toisten (lapset, mies ja koira) ehdoilla elettyä.
Ehkä tarvitsisit jonkun ihan oman jutun, joka piristäisi arkeasi ja saisit tuntea erilaisia onnistumisen tunteita. itä se voisi olla, sen tiedät vain sinä itse.

Yhteistyössä