mitä mun kuuluu sanoa kun soitan nuohoojalle? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja einiinpuhelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

einiinpuhelias

Vieras
En oikeesti tiedä mitä sil pitäis sanoa.. vihaan ylikaiken muutenkin ns. virallisia puheluita ja kun ite oon tällänen tampio nainen joka ei tiedä näistä jutuist mitään ja vihaan soittaa tuntemattomil miehil niin eiks ny sit joku äijä tää nuohooja oo.. meillä siis normisti nainen käyny mut on sairaslomalla.. huoh.. ja oma äijä ei kerkii soittaa työntakia..

[QUOTE="Ccc";29460282]Pitää. Itse saa tilata mikä on hyvä niin saa ajan joka sopii. Ap. Kerrot vain osoitteen. Jonkun pitää kuitenkin olla kotona kun tulee niin voi silloin kertoa esim. Jos haluaa pannun putsauksen kanssa jos on öljylämmitys.[/QUOTE]

Täällä ei tarvi olla kotona, me vissiin sitten asutaan niin "maalla" että täällä jätetään avain nuohoojalle johonkin tiettyyn paikkaan ja sanotaan ettei koiraa tarvi pelätä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hei voit sä;29460312:
tulla nuohoomaan kun on paikat ihan tukossa, röörit pitäis saada auki?;):D

Eikö tuota kannattaisi tilata nuohous vähän sakeammin ja muutenkin tutkailla niitä tulisijoja ja hormeja, jos ovat jo vallan tukossa.

HUI!

Juu no mulla ei pak sekstailut mieles oo.. varsinkin kun on jo vanhempi mies kyseessä ja meikä on varattukin. Meil kävi melkeen 3v sitten viimeks nuohooja ilman tilausta. Sit odoteltiin pääl vuos ei näkyny eikä kuulunu, mies soitti jo monta kertaa perään et tarttis tulla ja sit uusiks ku hommattii puuhella mut eipä näkyny. Nyt päätin ite soittaa kun järki menee ja sainkin jo aika pian sen tulee.. hyvähyvä jos rupeis takkakin vetää paremmin sit..

Juu no mulla ei pak sekstailut mieles oo.. varsinkin kun on jo vanhempi mies kyseessä ja meikä on varattukin. Meil kävi melkeen 3v sitten viimeks nuohooja ilman tilausta. Sit odoteltiin pääl vuos ei näkyny eikä kuulunu, mies soitti jo monta kertaa perään et tarttis tulla ja sit uusiks ku hommattii puuhella mut eipä näkyny. Nyt päätin ite soittaa kun järki menee ja sainkin jo aika pian sen tulee.. hyvähyvä jos rupeis takkakin vetää paremmin sit..

Koita ny hyvä ihminen tsempata! Sentään nuohooja...