Mitä mun olis pitäny sanoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nord
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nord

Vieras
Läheinen ystäväpariskunta erosi vähän aikaa sitten.Nainen lähti uuden miehen kanssa.Tää ero tuli aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta,yllätti jätetyn miehenkin kuulemma.

Tänään näin tän jätetyn miehen kaupassa ja tuli jutulle niin mulle iski sellanen paniikki et mistä jutella tai puhua.Mietin et olisko mun pitäny kysyä siitä erosta tai kommentoida sitä jotenkin kun nyt juttelu oli kamalan teennäistä.."on se joo ilmat ollu kivat ja jääkiekkopelitki alkanu"..

Kamalia tälläset tilanteet..haluis sanoa jotain asiaan liittyvää tai kysyä miehen vointia,mut sitte aatteli heti et se mies luulee mun vaan utelevan

Mä meen kans aina lukkoon ku pitäis sanoo jotain "lohduttavaa". Viimeksi kun ystävälläni meni kesken sanoin jotain tosi ajattelematonta... OIkee hävetti heti kun olin sanonu...

Mulla on sama, en saa ikinä sanoja suustani tai ainakaan oikeita. Monta kertaa sitten olen laittanut viestiä jälkeenpäin että "anteeksi, menin aivan lukkoon enkä löytänyt oikeita sanoja. Olen pahoillani että teille kävi näin.." tai jotain vastaavaa. Jos asia on oikein käynyt häiritsemään, tai sitten olen sanonut joskus myöhemmin kun tilanne on rauhoittunut ja itsekkin osaa jo jotain sanoa.

Kyllä se mies varmaan tajusi miksi keskustelu oli hieman kankeata. Seuraavalla kerralla on varmaan jo rennompaa. Joskus myöhemmin voitte asiasta puhua ohimennen ja voit mainitakkin että oli vähän hankalaa kun ei tiennyt mitä olisit sanonut tilanteesta. Olihan yllättävää kaikille. No proplem.

Kannattaa toimia niin , kuin haluaisit toisen kohtelevan sinua. En edes halua, että vähän kaukaisemmat mitenkään kommentois ton tyyppistä tapahtumaa. Ja läheisimmillehän niistä puhutaan ensimmäisenä.