Mitä mun pitäis tästä ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansku harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mansku harmaana

Vieras
Leivoin isälleni yllätykseksi piimäkakun ja kun siitä eilen puhelimessa mainitsin, niin vastaukseksi sain, että pitäkää itsellänne, että ei hänen tuu syötyä! On kuitenkin joka joulu innolla ottanut vastaan siskoni leipoman kakun.

En tosiaan tiedä mitä mun pitäis tästä ajatella, tuli niin täytenä yllätyksenä, kun luulin että ilahtuisi...nyt on kieltämättä aika paha mieli :(

Lisäksi olen vielä kutsunut sen jouluksi meille, kun muuten olisi yksin ja olen tehnyt niin joka joulu. Että sen siitä sitten saa kun huomioi ja välittää.

Milläköhän tuulella se sitten aattona on.

Alkuperäinen kirjoittaja Mansku harmaana:
Leivoin isälleni yllätykseksi piimäkakun ja kun siitä eilen puhelimessa mainitsin, niin vastaukseksi sain, että pitäkää itsellänne, että ei hänen tuu syötyä! On kuitenkin joka joulu innolla ottanut vastaan siskoni leipoman kakun.

En tosiaan tiedä mitä mun pitäis tästä ajatella, tuli niin täytenä yllätyksenä, kun luulin että ilahtuisi...nyt on kieltämättä aika paha mieli :(

Lisäksi olen vielä kutsunut sen jouluksi meille, kun muuten olisi yksin ja olen tehnyt niin joka joulu. Että sen siitä sitten saa kun huomioi ja välittää.

no jos ei jaksa syödä kahta kakkua

:whistle: en mä ainakaan jaksais

:( Voi höh mikä kommentti. Tosta huomaa ettei hän itse ole nähnyt vastaavaa vaivaa toisen vuoksi ja siksi ei osaa arvostaa. Varmaan luulee että tollasen kakun leipominen käy vasemmalla kädellä huvin vuoksi pyöräyttämällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:

no jos ei jaksa syödä kahta kakkua

:whistle: en mä ainakaan jaksais

Paitsi, että mun sisko ei tänä jouluna leiponut lainkaan, kun ei ehtinyt. Joten olen ainoa, joka hälle kakun leipoi.

Jos se onkin niin että siskosi vain on tuonut sen kakun kertomatta etukäteen ja isäsi kohteliaasti ottaa sen vastaan, vaikka tietää ettei sitä tule syömään.
Nyt kun sinä kerroit etukäteen niin hän näki tilaisuuden sanoa kuten totuus on: hän ei välitä kakuista ja ne menee hukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Jos se onkin niin että siskosi vain on tuonut sen kakun kertomatta etukäteen ja isäsi kohteliaasti ottaa sen vastaan, vaikka tietää ettei sitä tule syömään.
Nyt kun sinä kerroit etukäteen niin hän näki tilaisuuden sanoa kuten totuus on: hän ei välitä kakuista ja ne menee hukkaan.

Meidän isä todellakin tykkää kakuista, kantaa kaupastakin niitä jatkuvasti.
Ja voin sanoa että tunnen isäni 100%, kun vanhempani erottua, asuin isäni kanssa 7-vuotiaasta, 19-vuotiaaseen.

Tuo pisti silmään. Haluatko oikeasti isäsi luoksenne vai "säälistä"? Onko tuo ilmapiiri hyvinkin aistittavissa?

Yhteistyössä