Mitä mun silmät näkivätkään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Kävin äsken pennun kanssa tuossa viereisessä pikku-metsässä ja sielä oli naapurista kolme poikaa, kaksi seitsemän vuotiasta ja yksi kuus vuotias ja kaikilla tupakat suussa :o Lähtivät kyllä kovaa juoksemaan, ku huomasivat mun tulevan. Ukolle kerroin sitte sisällä ja sekin oli nähny ne yks päivä tupakalla :kieh: Kuinka noin pienet edes keksii tupakkaa ruveta polttamaan :snotty:

Mun pikkuveli kokeili eka kertaa tupakkaa joskus 7-8 vuotiaana, mökillä salaa, hiukan vanhemman pojan kanssa... Olivat naapuri mökiltä käynneet nappaamassa ( mein vanhemmat ei polttaneet ). Samoihin aikoihin löysi jonkun teinin ( tai kenen lie ) viina piilon ( sillon oli tapana kätkeä viikonloppu juomat metsikköön vanhemmilta piiloon...) ja oli tuhannen tuiskeessa, oksensi yms.

Ihan normaali mies siitä kuitenkin kasvoi:) Enkä nyt tarkoita että se mitenkään hyvä ja/tai sallittu juttu olisi, en sinne päinkään! JA jos mun lapsista ( vaikka vanhemmallakin iällä ) joku kokeilee joko tupakkaa tai viinaksia, haluaisin että siitä mulle kerrottaisiin. Ja kertoisin myös itse jos näkisin tutun lapsen moista puuhaavan.

Yhteistyössä