Mitä muuta tarjottavaa tekisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli 3v synttärit ja pääasiassa aikuisia vieraina.

Täytekakku
mustikkamuffinseja (osa koristeltu ja osa ilman koristelua)
patonkiviipaleita, joiden päällä pestoa, tomaattia ja mozzarellajuustoa (uunin kautta siis nämä)
tonnikala-koskenlaskija pasteijoita
jauheliha-koskenlaskija pasteijoita

lapsia varten ainakin karkkia ja sipsejä

jotain keksejä

[QUOTE="hupsista";23358832]Minusta tuo menee suorastaan överiksi, itse teen yhden suolaisen tarjottavan, täytekakun ja yhtä sorttia keksejä.[/QUOTE]

Överiksi? No kyllä minusta on ihan kiva tarjota pari vaihtoehtoa suolaista eikä olla nihilisti ja laittaa vain pakolliset kuviot. Minä nautin juhlien järjestämisestä ja laittamisesta.

No sitten tuohon voisi lisätä vaikka joku keitto, makkarakeitto, torttuja, ruisleipää ja monenlaista juustoa, leikkeleitä, pataruokaa vaikkapa karjalanpaistia pottumuusia, uunimakkaraa, kalaa uunissa vaikkapa lohta ja kunnon kastike uunikalalle, keitettyjä perunoita mieluiten kuorittuja nämä kun teet niin ei ole vieraat nälkäsenä mainitsemiesi lisäksi.

Mä tekisin jotain suklaista lisäksi, monet on sen herkun ystäviä eikä sitä näy listassa olevan. :) Vaikka perinteinen kermakakku ja sacherkakku toiseksi kakuksi. Tai suklaakuorrutettu kuivakakku, esim suklaa-appelsiinikakku.

[QUOTE="vieras";23359017]Vanilijajäätelöä ja marjoja, vaikka mansikoita. Kaipaa mielestäni jotain raikasta.[/QUOTE]

Plus mahdollisuus dipata mansikat siihen suklaaseen niin on täys kymppi. :D