Mitä nää oireet on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelokas"

Vieras
Mitäköhän tää on?

Mulla on ennen _aina_ kuukautiskierto ollu siinä 40-42 päivää (tiedän, pitkä kierto, mutta ollu silti suht säännöllinen). Nyt syksyllä se on muuttunu ihan erilaiseks, ensin 34 päivää, sit 37, sit 30. Sit mulla on ollu sellasta ihan menkkakipujen tuntusta kipua aina välillä, siis muulloinkin kun menkkojen aikaan. Ei satu koko ajan, mut aina välillä. Tänäänkin sattunu muutaman kertaa hetken aikaa. Ei niin suurta kipua, et tarvisin särkylääkkeen, mut sellasta vähän häiritsevää.

Raskaustestin oon tehny pari kertaa, mut ainakin negatiivista näyttäny. Gynen varaisin, mut menkat voi alkaa tässä kohta, niin oottaisin ne eka, ettei tarvi sit perua, jos on sillon.

Mut kuitenkin, huolestuttaa :(

Minkä ikänen sä oot? ootko käyttäny mitään hormonaalista ehkäisyä? tuohon voi olla monta syytä mut jos oot kovin nuori vielä niin voi olla että menkat hakee nyt sitä oikeeta paikkaansa, ja oireetkin muuttuu sitä mukaa

Minkä ikäinen olet? Ennen koska?

Kivut kuullostavat tutulta. Itse lopetin pillerit neljä kuukautta sitten ja kaikenmoisia tuntemuksia on ollut. Ovulaatiokivut yllätti mut ja puhuin asiasta lääkärillekin (olin käymässä tosin muusta syystä).

[QUOTE="pelokas";27403323]Mitäköhän tää on?

Mulla on ennen _aina_ kuukautiskierto ollu siinä 40-42 päivää (tiedän, pitkä kierto, mutta ollu silti suht säännöllinen). Nyt syksyllä se on muuttunu ihan erilaiseks, ensin 34 päivää, sit 37, sit 30. Sit mulla on ollu sellasta ihan menkkakipujen tuntusta kipua aina välillä, siis muulloinkin kun menkkojen aikaan. Ei satu koko ajan, mut aina välillä. Tänäänkin sattunu muutaman kertaa hetken aikaa. Ei niin suurta kipua, et tarvisin särkylääkkeen, mut sellasta vähän häiritsevää.

Raskaustestin oon tehny pari kertaa, mut ainakin negatiivista näyttäny. Gynen varaisin, mut menkat voi alkaa tässä kohta, niin oottaisin ne eka, ettei tarvi sit perua, jos on sillon.

Mut kuitenkin, huolestuttaa :([/QUOTE]

hormoni tason muutokseen. siellä voi olla taustalla joku tauti joka muuttaa hormooni tasoa. Koska ei ennen ole ollut. Itsellä ennen kuukautisia tulee alaselkä kipuja. Johon auttaa särkylääke.

Oon parinkymmenen, menkat ollu siis jo 12 v lähtien. Ja menkat oli normaalit heinäkuuhun asti, sitten meni sekasin. En oo hormonaalista ehkäsyä käyttäny (harkinnassa tosin ois alottaa)

Yhteistyössä