Mitä nainen oikein meinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Täällä vaikuttaisi olevan paljon naisia joten voi olla hyvä paikka kysyä, itse olen siis mies . Tapasin netissä naisen pari viikkoa sitten ja siitä asti jutelleet viesteillä päivittäin.hän oli juuri eronnut poikaystävästään . olemme tavanneet yhden kerran viikko sitten eli viikon kirjottelun jälkeen , mutta paljastui että hän on kirjoitellut myös yhden toisen miehen (ei se entinen poikaystävä vaan joku muu ilmeisesti netistä samasta paikasta ) kanssa ja jopa harrastanut seksiä sen jälkeen kun tapasimme. Kannattaako unohtaa koko tapaus vai mitähän peliä nainen pelaa? Voiko tuota laskea vielä pettämiseksi kun tässä vaiheessa ei olla vielä seurustelusta puhuttu kuitenkaan ? Itse haluaisin ehkä jotain pysyvämpää

No et voi sanoa että olisi pettänyt. Toivottavasti älyää pysyä kaukana tuollasesta miehestä joka heti on takertumassa kiinni ja ottamassa omistukseensa. Yhdessä ollaan sitten kun asiasta on joko ohimennen mainittu (teinit kyselee alaks oleeeee) tai homma muuten vaan vakiintuu. Siihen saakka ei ole mitään velvoitetta, että kun tapaa yhden miehen niin sitä on sitten nalkissa ja tavattava kunnes toisin sovitaan (tai toinen ilmaisee ettei enää halua nähdä).

Täällä vaikuttaisi olevan paljon naisia joten voi olla hyvä paikka kysyä, itse olen siis mies . Tapasin netissä naisen pari viikkoa sitten ja siitä asti jutelleet viesteillä päivittäin.hän oli juuri eronnut poikaystävästään . olemme tavanneet yhden kerran viikko sitten eli viikon kirjottelun jälkeen , mutta paljastui että hän on kirjoitellut myös yhden toisen miehen (ei se entinen poikaystävä vaan joku muu ilmeisesti netistä samasta paikasta ) kanssa ja jopa harrastanut seksiä sen jälkeen kun tapasimme. Kannattaako unohtaa koko tapaus vai mitähän peliä nainen pelaa? Voiko tuota laskea vielä pettämiseksi kun tässä vaiheessa ei olla vielä seurustelusta puhuttu kuitenkaan ? Itse haluaisin ehkä jotain pysyvämpää
Ei voi laskea pettämiseksi mut peli kannattaa tehdä nopeasti selväksi. Siis että sinä haluaisit pysyvämpää. Mutta ota huomioon että jos nainen on juuri eronnut niin haluaa ehkä välissä "hieman elää" sen sijaan että heti sitoutuisi sinuun joten seksiä voinee olla muidenkin kanssa. Jos se ahdistaa sinua niin ei kannattane sinunkaan ripustautua häneen. Ehdottomasti kannattaa jutella hänen kanssaan mitkä hänen ajatukset ja suunnitelmat on.

Ehkä se ei ole pettämistä mutta ei kuitenkaan suhtaudu tutustumiseen samalla omistautumisella. Jos suhde on alunalkaen noin yksipuolinen niin sitä se on jatkossakin.
Nää on viestitellyt vasta 2 viikkoa, ja yhden kerran tavannut. Ei todellakaan ole vielä kyseessä suhde jollei niin ole sovittu joten ei voi jatkosta sanoa mitään arviota mistään yksipuolisuudesta. Nainen saattaa tutustuttuaan olla hyvinkin omistautunut suhteelle mutta ihan tervettä ettei ripustaudu parin viikon nettituttavuuteen.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Nää on viestitellyt vasta 2 viikkoa, ja yhden kerran tavannut. Ei todellakaan ole vielä kyseessä suhde jollei niin ole sovittu joten ei voi jatkosta sanoa mitään arviota mistään yksipuolisuudesta. Nainen saattaa tutustuttuaan olla hyvinkin omistautunut suhteelle mutta ihan tervettä ettei ripustaudu parin viikon nettituttavuuteen.
Ei se ole mitään ripustautumista että keskittyy yhteen kerrallaan

Tervetuloa nettideittailun ihmeelliseen maailmaan. Nettisivustot ovat kuin "karkkikauppa" ja eri makuja on lukuisia. Tästä syystä ihmisiä riivaa vauhtisokeus, "tapailun" merkkeissä voidaan venyttää rajoja mitkä ennenvanhaan aiheuttivat pahennusta. Koska ethän ole sitoutunut keneenkään. o_O

Kenties tuo oli naisen tapa kertoa, että ap ei kiinnosta sitten yhtään. Jos olisin itse kiinnostunut jostakusta, niin tuskin hänelle avautuisin siitä missä, milloin ja kenen kanssa olen harrastanut seksiä.

• Tykkää
Reactions: Elena777