Mitä nämä vatsassa tuntuvat liikkeet oikeen on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkumaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

potkumaha

Vieras
Siis jo useampia viikkoja tuntunut ihan kun vauva liikkuisi mahassa! Synnytyksestä jo 2v enkä ole raskaana, joten voiko ilmavaivat oikeasti tuntua noin? Ihan tuolla alamahassakin tuntuu. Eikä helpota vessakäynnin jälkeen vaan liikkeitä tuntuu pitkin päivää.

Jos vielä kauan jatkuu onkohan mentävä lääkäriin?

Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
Ehkä et/en kuvailisi asiaa "vauvan potkuina", mikäli et/en olisi raskautta kokenut ;) Mutta samoin itsekin sitä siis kuvailen, kun paksusuoli "potkii"...

Mutta onko tuon paksusuolen potkiminen noin usein normaalia? Kun onkohan sitten joku suolistohäikkä. Ääh. Kai se on pakko lääkärissä käydä kun alkaa huolettaan :(

Mulla on ainakin tuntunut haamupotkuja siitä asti, kun esikoinen syntyi pian 6 vuotta sitten. Hänen jälkeensä syntynyt kyllä kaksi lasta vielä lisää, mutta haamupotkuja tuntuu juu. Ja tosiaan jos en olisi synnyttänyt niin en varmaan kuvailisi niitä potkuiksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
No, mulla joku haamu potki, luulin ilmavaivoiks. Mutta sitten kun liikkeet voimistu ja voimistu, tein testin ja mentiinkin sitten jo sen haamun kans viikolla 22+5. :D

No hyi älä nyt pelottele! Meni oikeen kylmätväreet :D

Mulla kanssa on jotakin potkuja tuolla mahassa ja en ole raskaana 100% varma. Ekan synnytyksen jälkeen vuosi sen jälkeen alko ja jossain vaiheessa loppu ja toisesta taas sama homma synnytyksestä vuosi niin mahassa potkii.

Yhteistyössä