Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mitä kokoa vastaa esim 27/34 ?
tai sitten 36/32 ? eikä noissa voi olla kymmentä kokoa kokoeroa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mitä kokoa vastaa esim 27/34 ?
tai sitten 36/32 ? eikä noissa voi olla kymmentä kokoa kokoeroa![]()
mie oon kokoa xxl eli mulla menis housut 36. eli se on se tuumakoko vyöräröstä. sit tuo toinen (32) on lahkeen mitta, eli mulla pitkät jalat ja 32 on mulla housussa se sopiva mitta.
mun mielestä esim.joissain onlyn/veromodan farkuissa tuo 36 on koko s, eli vastaa ns.naisten kokoja ei tuumiaAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:eli siis 36 ei ole S ? :ashamed: hyvä että kysyin:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:mun mielestä esim.joissain onlyn/veromodan farkuissa tuo 36 on koko s, eli vastaa ns.naisten kokoja ei tuumiaAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:eli siis 36 ei ole S ? :ashamed: hyvä että kysyin:ashamed:
oon menny itsekin just ton takia muutaman kerran halpaan :ashamed: viisastuneena nytAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja polgara:mun mielestä esim.joissain onlyn/veromodan farkuissa tuo 36 on koko s, eli vastaa ns.naisten kokoja ei tuumiaAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:eli siis 36 ei ole S ? :ashamed: hyvä että kysyin:ashamed:
no nää ois just onlyn farkut joita etin, siksi niin hämää kun ei löydy muka sopivan kokosia :| miksiköhän ne pitää olla noin vaikeesti, ois kaikki samalla systeemillä :headwall:![]()