Mitä ohjelmaa synttäreillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Apua! Millaista ohjelmaa teillä on 6 v synttäreillä pojilla ollut?? Minä en kyllä mitään ongintaa aijo ruveta väsäämään ja onko helvata pakko jokaiselle vieraalla joku lahja antaa??? Mua sitten raivostuttaa kun poika keverisynttäreitä saapuu herraties minkä arvoisten pakettien kans takaisin!!! Onko pröystäily alkanut jo köyhissä yh-perheissäkin viimeisillä rahoilla pitää lahjoa kaveritkin! Aivan päälaellaan minusta nykyään koko juhlan merkitys!!!

Oisko kellään kivoja,leppoisia ja mukavia vinkkejä juhlaohjelmaan!!! Ilman törsäilyä, pröystäilyä ja kulutushysteriaa?????

meillä ei annata vieraille lahjoja ei sitten mitään. kukin juhlii vuorollaan. mun mielestä synttäreillä ei tarvitse olla ihmeellistä ohjelmaa. kyllä niillä mielikuvitusta on itselläänkin touhuta. ainoastaan hillitään menoa jos meinaa lähteä käsistä.

Mä en ole ikinä mitään ohjelmaa järjestäny, oon ajatellu, et lapsilla on kyllä sen verran mielikuvitusta et omat leikkinsä kavereitten kans keksivät. Eikä kukaan ole koskaan synttäreillä sanonu, et ei oo mitään tekemistä eli puuhat on aina keksitty!

Joku merirosvoaiheinen "aarteen"etsintä voisi olla ihan kiva. Tyynyjä ja tuoleja yms. vuoriksi ja luoliksi jne. Sitten vaan muksuille aarrekartta käteen ja menoks. Aarteena vois olla vaikka karkkia. Ei meilläkään kaverisynttäreillä mitään lahjoja anneta vieraille. Johan siinä on heille vastinetta synttärilahjasta, kun saavat kakkua ja muita herkkuja.

Upeeta! Mä jo kuvittelin,että olen ainoa joka ajattelee ettei synttäreille tarvitse JÄRJESTÄÄ ohjelmaa ja ETTEI lahjoja tarvitse vieraillekin antaa.

Meillä on poika käynyt nyt vuoden aikana muutamilla kavereitten synttäreillä ja jokaseissa ties minkälaista veivausta ja veivinkiä ja lahjaa ja tötteröä. Mua aivan oksettaa nykyajan yletön törsäily ja mässinki!!!! Lamasta puhutaan suureen ääneen ja lapsille sen kun opetetaan,että kaikkea pitää olla ja kaikkea pitää saada!!!

Yhteistyössä