A
apuu
Vieras
Kun nyt tuntuu että elämä on täysi murtunut ja vajonnut alassa, kun lasten isän kätöksen takia itse kerran tein ilmoituksen lasten suojeluun ja tilanne rauhoittui joksin aikaa ja yritin muuttaa jopa erilleenkin lasten kanssa mutta tuo ukko tuli perässä (sossun järjestämää) asuntoon. Jossa tilanne alkoi taas ja ollut tuota samaa minun syyttelyä ja haukkumista ym. ja Ukko meni vielä ns. aukoo suutaan äidilleni niin ja tämä mene soittaa soskuun ja en tiedä mitä lie sinne puhunut!
ja soskusta on nyt tulossa viikolla ja minua tympii se kun olisi halunnut jo sen paikan olevan rauhassa. En halua että lasten elämä olis levoton ja haluan elää lasteni kanssa... Olen harkinnut että muutan pois täältä kun en ole kun silmitikku vaan ja kaikken hylkäämä!
olisiko parempi että soitan soskuun sanon että äitini taisi ilmoittaa hätäpäisesti kun ukko alkoi sille huutaa minulla ei ole asiaa mitään jos tämä oli epäselvää niin en oikein muutenkaan saanut tätä ulos tunnettani
ja soskusta on nyt tulossa viikolla ja minua tympii se kun olisi halunnut jo sen paikan olevan rauhassa. En halua että lasten elämä olis levoton ja haluan elää lasteni kanssa... Olen harkinnut että muutan pois täältä kun en ole kun silmitikku vaan ja kaikken hylkäämä!
olisiko parempi että soitan soskuun sanon että äitini taisi ilmoittaa hätäpäisesti kun ukko alkoi sille huutaa minulla ei ole asiaa mitään jos tämä oli epäselvää niin en oikein muutenkaan saanut tätä ulos tunnettani