mitä oireita tuulimunaraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
te joilla ollut tai asiasta tiedätte?
siinähän alkaa kasvaa istukka ja sikiöpussi, mutta varsinainen sikiö puuttuu.
tuleeko siinä aina verenvuotoa, mitä muuta oireita mistä voisi päätellä tuulimunan?ja millä viikoilla todettu?

mä ekasta raskaudesta oksensin viikolle 12 asti, ja kuvottava olo oli,nyt odotan toista lasta ja pahoinvointia ei ole yhtään!, nyt menossa vasta viikko 5+5.raskauden oireita on kipeät rinnat ja parantunut hajuaisti, positiivisen testin tein n.1,5 viikkoa sitten.tiedän kyllä että raskaudet voi olla erilaisia, mutta kun me naiset ollaan tällasia murehtijoita, että onko kaikki hyvin :whistle:

kiitos jos osaatte auttaa =)

Mulla oli IHAN alussa pahoinvointia, mutta ne loppui yhtäkkiä kuin seinään.

Alkuraskauden ultrassa rv 9+ todettiin tuulimunaraskaus. Vuotoa tms. ei ollut koko aikana...

Omassa mielessä vaan koko ajan tiesin, että kaikki ei ole hyvin.. :'(

ilmeisesti aika yleisiä nämä tuulimunaraskaudet(vaikka voihan olla että kaikki on hyvin)mutta kaikkea sitä miettii. netistä luin että joillakin se oli todettu vasta viikon 12 ultrassa, siis niin myöhään!

Ei mulla ollu mitään oireita, mitä ei ois ollu noissakaan edellisissä hyvin menneissä raskauksissa, ei vuotoja tms.
Ultrassa rv 10+4 vaan huomattiin ettei sykettä/sikiötä ole. Tuli ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta se tieto... :'(
Eikä itestään lähteny vuotamaan, rv 10+6 lääkkeellinen tyhjennys.

Ihan tavalliset raskausoireet oli, kuten kahdessa aikaisemmassa raskaudessa. Varhaisultrassa todettiin, en aavistanut mitään. Juuri tästä syystä mä käyn aina siellä ultrassa. En missään nimessä halua kuvitella olevani raskaana 12 viikkoa ja sitten vasta saada kuulla ettei mitään vauvaa olekaan. Mieluummin niin, että tieto tulee mahdollisimman aikaisin. n. 100? on mielestäni pieni hinta maksaa siitä mielenrauhasta. Ja tiedän kyllä, että keskenmeno voi silti tulla, mutta se ei ole musta niin kamala vaihtoehto kun se ettei mitään vauvaa alun perin edes ollut :ashamed:

Yhteistyössä