Mitä olet oppinut palstalta, itsestäsi?

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
* Minulla on kummallinen suu. Kellään ei oikeasti voi olla tällaista, vaan teen siitä tietoisesti tällaisen kuin se on :xmas:

* Vanha suola janottaa: haikailen ex-ukon perään, koska en pidä siitä että hänen uusi naisensa puhuu kurjia juttuja lapsistani pitkin kyliä.

* Olen tosi itseriittoinen, kaikki kulminoituu siihen että retostelen täällä miten tiukat paikat mulla on - kerrassaan sietämättömän hävytöntä. (vastasin eräälle huolestuneelle siitä, ettei seksi sektion jälkeen suju kun koko alapää tuntuu olevan ummessa, ketju oli melkoisen karu, eikä millään tavalla pimppejä ylistävä :xmas: )

* En pidä sairaanhoitajista, vielä vähemmän lähihoitajista, koska mielestäni heille voisi olla vähän tiukemmat pääsykokeet joiltain osin. Vihaan koko ammattikuntaa :xmas:

* Olen se ainut koko ihmiskunnasta (no, ainakin naisista), joka nukkuu rintaliivit päällä. En tiennyt tämän olevan käsittämätön asia, ennen kuin palsta kertoi sen minulle :xmas:

* En tee muuta kuin puhun puhelimessa kaiket päivät, koska mulla on joskus ollut profiilikuvassa puhelin kädessä (no, selvä peli!) :xmas:

Varmasti paljon muutakin on tullut opittua vuosien aikana, mutta ne ovat jo jääneet unholaan :|

Mitäs uutta te muut olette itsestänne oppineet palstan avulla, lista pystyyn? :saint:

Olen oppinut, että minulla on käynyt tuuri miehen suhteen. tuntuu, että tällä palstalla olevien miehet ovat pihejä, töykeitä, eivät osallistu lapsenhoitoon jne. Oma ukkokulta kokkaa, hoitaa lapsia, on paljon kotona ja selvästi keskimääräistä parempi mies muutenkin.

-Minä karsastan
-Olen rekkalesbo, kaiken lisäksi ruma sellainen
-Olen uskovainen
-Olen saatanan kannattajajoukkoa
-Olen huono ottamaan suihin ja antanut liian vähän p***ua liian vähän ja siksi yh
-On niitä muitakin totuuksia, en vaan muista. :D

Et muuten ole ainoa joka nukkuu rintaliivit päällä. :p

Mutta joo, annan lapselle kuulemma liikaa vastuuta (kun saa välillä päättää mitä meillä syödään, se oli melkoinen ketju, en hevillä unohda :laugh: ). Varmasti muitakin totuuksia on tullut luettua vuosien aikana mutta en jaksa muistaa. ;)

Semmosen oon oppinut että olen joka viikonloppu bilettämässä ja ihan hirveessä kännissä ja olen huono äiti kun isäkin hoitaa lasta...

Ja mä kans nukun joskus rintsikat päällä, eli et ole ap ainoa :D

Olen oppinut sen että olen onnellinen kun olen mennyt omaa polkuani ja elänyt ennen lapsia.

Olen vasta nyt tajunnut miksi oli hyvä rakentaa kunnon taloudellinen pohja kodille

Olen oppinut sen kuinka huono äiti olenkaan kun en imettänyt, kuulema onnistuu vaikka tisseistä ei heru tipan tippaa maitoa (edelleenkään en tuota hoksaa miten...)

Päälimmäisenä kuitenkin olen oppinut sen miten tyhmä olen =)

Alkuperäinen kirjoittaja ''':
Olen oppinut, että minulla on käynyt tuuri miehen suhteen. tuntuu, että tällä palstalla olevien miehet ovat pihejä, töykeitä, eivät osallistu lapsenhoitoon jne. Oma ukkokulta kokkaa, hoitaa lapsia, on paljon kotona ja selvästi keskimääräistä parempi mies muutenkin.

Yhdyn täysin! Muistaa kyllä aina palstaillessa, miten hyvin omat asiat ovatkaan :)

Muita sitten ainakin se, että olen tyhmä hörhö ( luomusynnytys, kestovaipat, pitkä imetys, perhepeti )

Että olen näillä tuloilla lähes miljonääri ja minussa on jokin vikana, kun en halua jäädä kotiin, vaikka rahaa olisi. Olen myös itsekäs ja materialistinen, kun halusin ensin elää itselleni ja hommata taloudellisen tilanteen kuntoon, kun opiskelin ja tein töitä ennen lapsia ja elin itselleni. Olen pinnallinen ja hemmoteltu, kun haluan nauttia elämästä ja olla laskematta joka penniä, enkä vain "pärjätä" sossun tuilla.

Olen myös äärimmäisen itsekäs, koska minulla on VAIN yksi lapsi eikä toista edes toiveissa. Lapsi luultavasti myös kärsii kohtuuttoman paljon, koska isänsä hoitaa häntä usein. MInä taas en ole kasvanut aikuiseksi enkä ole kypsä äidiksi, koska harrastan ja elän aika pitkälti samalla tavalla kuin ennen lastakin. Kypsymättömyydestäni ja turhamaisuudestani kertoo erityisen paljon minulle tehty suunniteltu sektio.

Sen mä olen oppinut ihan oikeastikin, että loukkaannun turhan helposti ja kuvittelen sävyjä ihmisten sanomisille joskus vähän omasta päästäni.

Yritän miellyttää kaikkia ja minun on vaikea ymmärtää sitä, että siltikään en miellytä, eikä muut yritä miellyttää minua. Toisten miellyttäminen onkin ihan turhaa, ei siitä saa mitään, tavallaan vain myy itsensä.

Että kaikista vakuutteluista huolimatta olen 100% ajastani äreällä päällä.

Että mä olen kuin olenkin luokiteltavissa lihavaksi, koska normaalipainossa olevat ON kauheita pullukoita. Pitää olla ajokoira niin sitten on 'uus normaali'

Olen myös oppinut pyyhkäisemään yli kamalta kommentit, joita uutena palstalaisena jäi miettimään turhankin pitkäksi aikaa.

olen ylimielinen
ettà minun pitàà pysyà siellà missà olenkin
asun jossain pikkukylàssà jossa ei ole viimeisintà muotia mailla eikà halmeilla, eikà muutakaan
etten muista miten suomessa eletààn, mità siellà syòdààn