mitä olet oppinut palstalta

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
1. sen että flunssainen on yhtä vaarallinen kuin spitaalinen
2. jos sairastat oksennustaudin, pidää sinun ja perheen pysyä kotona mieluummin viikko kaksi sen jälkeen
3. kotiäiti on äitien sankari ja työssäkäyvä äidi on huonoäiti, jolta voisi oikeestaan ottaa lapset pois
4. jos et imetä olet täysin kelvoton äidiksi, mutta sitten vasta hirveä oletkin jos imetät ja teet sen jossain vaikka kahviossa, etkä paskaisessa vessassa, koska se on ihan hirveän näköistä, kun vauva ruokailee.
5. sen että niitä rahojaan kannattaa yrittää piilottaa mahdollisimma monille tileille ja lasten tileille, että saa sossusta paremman tukea elämiseen.
6. sen että se on aina muiden kakarat, jotka tekee kauheuksia, ei koskaan ne omat
7. että äidin pitää pukeutua sarkahousuihin ja säkkiin
8.sen että jos olet lihava olet sellainen, jota muut saa nälviä ja haukkua minkä kerkeevät
9. sen että mamut yms. saa tehdä mitä tahansa ja vaikka mitä pahaa tekisivät, niin se ei ole läheskään niin paha asia, kuin se että joku tavallinen suomalainen sen tekisi

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23858383:
Kävi mitä kävi- se on mun syytäni kaikki :D

Väärin!

Minä otan syyt kaikesta, mutta syyllisyyttä en ryhdy kantamaan.

*tunnustettuna mm. markan kellutus ja Estonian upotus*

- ihan pikkupikkuvauvan voi nukuttaa ison tyynyn päälle josta voi helpommin nostaa sänkyyn ettei herää ( kuin sylistä )
- maukkaan jauhelihapiirakanohjeen
- oppinut laajentamaan käsitystäni, että hei,tapoja on ihan oikeesti monia erilaisia eikä ne ole väärin tai huonoja vaikka ei itse olis tullut edes mieleen tehdä niin
- relaatioiden teon ( :heart: )

tää palstahan on just sellainen kuin mitä itse tekee ja lukee :)

Opin, tai lähinnä sain vahvistuksen sille tiedolle, että olen erilainen kuin suurin osa naisista ja on parempi keskittyä omaan elämään kuin yrittää ystävystyä teidän kanssa.

Lapsettomat on vaikeita ihmisiä ja vaatii erikoiskohtelua,vaikka näin ei olekkaan.
Lihavia ja ylipainoisia saa haukkua ja ivata,sehän aina oma vika.
Jos kumppani pettää,sehän oma vika,mitäs pihtaat seksiä tai sitten pettäminen on ok,kaikkihan sitä tekee tilaisuuden tullen,ainakin miehet.
Timantit on huono asia,sie oot paha ihminen,jos ostat timanttteja = eli jos ostat timantteja,ostat " veritimantteja" ja tuet samalla Al Qaidaa.
Kaikki on omaa syytä.
Hyviä ruoka-ohjeita.
Mukaviakin ihmisiä löytyy öykkäreiden ohella.
Kaikkea ei kannata ottaa vakavasti.

Viimeksi muokattu:
Kaikki mustat palstalaiset painaa alle 55 kiloa. Ovat gasekllimaisen hoikkia ja isotissisiä.

Jos edes vilkaiset siideripulloon, saati menet baariin (!!) ennenkuin lapsi täyttää 16, olet liian nuori äidiksi, inulta on jäänyt nuoruus kesken ja vittuako edes hankit lasta kun baarit ovat tärkeämpiä.

Kun tulee äidiksi, pitää heittää romukoppaan ennen käyttämäsi vaatteet ja hiustyyli. Äiti on huono äiti, jos se pukeutuu nahkarotsiin tai värjää tukkaansa.

Jokaisen mustan mies tienaa yli 300 € kuussa.

=)

[QUOTE="totuudentorvi";23858623]Kaikki mustat palstalaiset painaa alle 55 kiloa. Ovat gasekllimaisen hoikkia ja isotissisiä.

Jos edes vilkaiset siideripulloon, saati menet baariin (!!) ennenkuin lapsi täyttää 16, olet liian nuori äidiksi, inulta on jäänyt nuoruus kesken ja vittuako edes hankit lasta kun baarit ovat tärkeämpiä.

Kun tulee äidiksi, pitää heittää romukoppaan ennen käyttämäsi vaatteet ja hiustyyli. Äiti on huono äiti, jos se pukeutuu nahkarotsiin tai värjää tukkaansa.

Jokaisen mustan mies tienaa yli 300 € kuussa.

=)[/QUOTE]

3000 piti kirjoittaa! :D

Sen että pienet ihmisenalut jaotellaan kahteen kategoriaan; meidän lapset ja muiden kakarat.

Ja sen että avioliittoni on perseestä ja eron partaalla, koska saatan joskus ystävälleni mainita miehen ärsyttävistä tavoista, kuten ympäri kämppää lojuvista likaisista vaatteista. Mutta tämähän on palstan mielestä paskan puhumista ja läyhäämistä, joten meidän peli lienee pelattu :D

Jos lapselle ostaa jotain niin on materialistinen vanhempi eikä rakasta lastaan.

Palstalla ei kannata kertoa iloisia ja onnellisia asioita. 90 % palstalaisista ei kestä sitä että jollain menee hyvin ja se näkyy myös vastauksista.

Ylipainoinen on normaalipainoinen. Normaalipainoinen on anorektikko. Lapsi ei tarvi ku yhden lämpimän ruoan päivässä. On ok jättää 5v aamulla kotiin nukkumaan ja lähteä itse vaikka kauppaan tai lääkäriin. Tupakointi on ok raskausaikana. Jos perhe on ylipainoinen, ylipaino on geeneissä, ruokailutottumuksissa ei ole mitään vikaa. jne.

Mä en ole oíkeasti tienny, miten herkästi ihmiset suuttuu tai loukkaantuu! Ihan huuli pyöreenä välillä luen näitä juttuja.

Toinen on se, että jos itse kertoo omista tekemisistään, jotka on menny hyvin, niin sitten ihmiset ajattelee siitä, että toi kehuu itseään ja luulee olevansa parempi muita. Tuollainen ajattelutapa on ollu mulle TÄYSIN VIERASTA ja mulla kestiki parisen vuotta, ennenkuin tajusin ne sadat mollaukset sädekehän kiillotuksesta ja jalustalle nousemisesta. Mulle ei auennu pitkään aikaan sellainen ajattelutapa.

Ja näiden myötä tajuan loukanneeni joitakin live elämässä suorapuheisuudellani ja myös mua on varmaan pidetty kaikkitietävänä besserwisserinä, mutta kukaanhan ei live elämässä sellaista sontaa suolla päin näköä, kuten täällä.

Sen että potta pitäisi pestä tiskikoneessa, pyyhkeelle voi tulla raskaaksi, googlea ei tunneta, rokotuta lapsesi tai olet vähintään murhaaja, ADHD- lääke tekee lapsestani narkkarin, ls- ilmoitus tehdään aina kun joku tekee asiat omalla tavallaan, rahaa ei ole kellään, rahaa on kaikilla vaikka kuinka paljon, jokaisella on niitä ongelmia, kenelläkään ei ole ongelmia, en olekaan ainoa totaaliyh, monia hyviä ruokaohjeita ja tiedon siitä etten olekaan ihan kauhean toivoton tapaus elämässä :D :D :D

Ennen kaikkea, olen täällä oppinut etten olekaan niin kovin yksin. Eräs ihminen googlasi syringomyelian ja päätyi tälle palstalle :cool:

1. Olen oppinut, että varpunen jouluaamuna menee: "joulu on, koditon varpuseni onneton"eikä joulu on koditon....:laugh:

2. Olen oppinut ajattelemaan monia asioita eri kanteilta, ja suhtautumaan hieman neutraalimmin joihinkn asioihin joidenka kohdalla olen ennen ollut ehdoton (mm. lasten vieminen päiväkotiin).

3. Olen oppinut joitakin uusia yksittäisiä asioita, mutta en nyt muista yhtään osatakseni eritellä niitä.

Yhteistyössä