Mitä olet oppinut tältä palstalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkuiita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkuiita

Vieras
No ainakin...

-sun talo on ruma. se on persoonaton ja tylsä. vaikka olisit hakenut joka ainoan huonekalun roskislavoilta ja jokainen huonekalu olis eriparia, muut palstailijat näkevät samanlaisia koteja joka perkeleen avotakan numerossa.
-sun lapset ei saa seuraa hiekkiksellä, koska ne on puettu viime kauden haalariin, eikä siinä rinnassa lue reimatec.
-lastentarhat opet ja hoitajat EIVÄT ole päteviä mikäli tupakoivat.
-jos sä tienaat omasta mielestäs hyvin rahaa, niin joku kertoo silti että tienaa enempi ja kysyy miten pärjäät noilla tuloilla
-sun tukka siis on ohut, jos se ois paksu ni sul on pidennys DAA
-jos sä laitat lapselles mikrohampparin iltapalaksi etkä väsääkkään niitä hanhenmaksapalleroita illaksi, olet laiska äiti ja sun lapsi saa huonoja vaikutteita koska se hamppari ei sen lapsen nälkää tyydytä.
-mies pettää. aina. jokatapauksessa.
-jos sanot mielipiteesi, olet kateellinen. tai vastaavasti yrität nuoleskella.
-pyyhkeestä voi tulla raskaaksi.
-tissejä kannattaa sillon tällön vilautella, tiiä vaikka pääset lehteen!
-jos haluat meikata, olet lumppu joka vie toisten miehet. sitä paitsi oot niin vitun ruma että turha sitä on meikillä yrittää parannella ittees! NIIN!
-jos oot hoikka, oot syömishäiriöinen tuulennussimariuku.
-palstalla sut tunnetaan nimellä alkoholisti mikäli otat sillon tällön lasillisen viiniä
-lapsesta saa olla erossa yhtä monta tuntia kuin lapsella on vuosia. siis vuosikas lapsihan unohtaa sut sinä aikana ku otat omaa aikaa esim. käymällä jumpassa. se kärsii kun joutuu olemaan isän hoidossa.äiti-ihminen ei saa harrastaa mitään mikä ei liity lapsiin, eli satujumppa ja hoplop on sallittuja.
-naapurit on perseestä. sehän nyt on selvää. ja todennäkösesti naapurissa asuu homopari.
-imettää saa ja pitää 3 vuoden ikään asti. ja sen on tapahduttava julkisesti, mielellään kauppakeskuksessa.
-äidin täytyy pukeutua kuten äiti. lindexin suorat housut, joku vitun paituli (musta-puna-valkee-kukikas) mama-osastolta, mustat nappaskengät ja pikkuolkalaukku. jos poikkeat kaavasta, olet joko a)teiniäiti b)yrität olla hieno-äiti c)muuten vaan joku ääliö-äiti
-putki voi mennä tukkoon mikäli pönttöön laittaa kuusenneulasia

ainiin

ja sohvaan voi tulla bagteereja mikäli ette suojaa sitä kun harrastatte yhdyntää.

Olen oppinut miten eletään oikein. Tällaiset palstat ovat hyvä apu kaltaisilleni neurologisesti erikoisemmin viritetyille, saamme edes pienen pilkistyksen siitä, miten meidän tulisi asiamme hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Olen oppinut miten eletään oikein. Tällaiset palstat ovat hyvä apu kaltaisilleni neurologisesti erikoisemmin viritetyille, saamme edes pienen pilkistyksen siitä, miten meidän tulisi asiamme hoitaa.

Voi apua! Sä vaikutat kyllä normaalimmalta kuin täällä valtaosa. Ole vaan oma ittes, vaikka olisitkin sitten jonkun mielestä omituinen.

-käsitteen lähiönimi -merkityksen, ja tunnistan 99 % varmuudella sellaisen
-tupakoivat ihmiset voi viedä saunan taakse ja lopettaa tai ainakaan ei "sellaselle" voi puhua saati että tuntis sellasen, ne on alennettu ihmisrotuun kuulumattomiksi

Sen, että ihmiset ovat erilaisia ja tekevät erilaisia päätöksiä elämässään. Tämä on avartanut käsityksiäni ja olen ymmärtänyt että lähipiirini on melkoisen homogeeninen ryhmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Katsomaan, onko vastaantulevalla lapsella reimatekkihaalari.

Tästä tuli mieleen kun tuttu tuli vastaan marketissa ja häpeillen seisoi kärryjen edessä "me kyllä talveksi ostetaan sitten reimatekkiä, nyt tämmösiä vähän edullisempia kun.." ja kauhee selitys.. Ai kun mua alkoi naurattamaan, niitä on oikeasti olemassa! Tämmösiä reimatekkivanhempia..

En millään voi ostaa lapsille reimatekkiä, kun naurattaa koko reimatekki-kulttuuri niin paljon :laugh: vähän hölmöä sinäänsä, mut..

-että edullinen marketti- tai halpahallivaate on aina laadukkaampi ja hauskemman näköinen ku "merkki"vaate
-jos puet lapsesi "merkki"vaatteisiin, niin automaattisesti ne huutelee muille lapsille, että lälläslää, mul onkin näin ja näin kallis takki, miks sul on vaan tommonen halpisretku??

Alkuperäinen kirjoittaja miäkii..:
-käsitteen lähiönimi -merkityksen, ja tunnistan 99 % varmuudella sellaisen

Kuopukseni on hieman lätkässä poikaan, jonka nimi lausutaan Niko. Ensimmäinen ajatus tyttäreni kerrottua tästä tyypistä, joka häntä eskarissa kiusoittelee, oli: "koolla vai ceellä?". Pavlovmaista ehdollistamista koko palsta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

Tästä tuli mieleen kun tuttu tuli vastaan marketissa ja häpeillen seisoi kärryjen edessä "me kyllä talveksi ostetaan sitten reimatekkiä, nyt tämmösiä vähän edullisempia kun.." ja kauhee selitys.. Ai kun mua alkoi naurattamaan, niitä on oikeasti olemassa! Tämmösiä reimatekkivanhempia..

En millään voi ostaa lapsille reimatekkiä, kun naurattaa koko reimatekki-kulttuuri niin paljon :laugh: vähän hölmöä sinäänsä, mut..

Ei oo todellista. Joku tosissaan puolustellut?!

:laugh: :laugh:

Äiti ei saa suuttua/pahoittaa mielensä lapsen tekemisistä tai sanomisista. Äidin on pyydettävä anteeksi sitä että hän suuttuu kun lapsi tekee pahuutta. Tupla-anteeksipyyntö jos rankaisee lasta tekosista.

Jos mies käy vieraissa niin katso peiliin, senkin ruma, lihava pihtari.

Niin joo, kun on käynyt p*skalla niin on sen jälkeen käytävä suihkussa koska haju tarttuu joka paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja majlis:

Ei oo todellista. Joku tosissaan puolustellut?!

:laugh: :laugh:

Joo, ja mä heti mietin että käyköhän toi kaksplussalla
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Mä olen oppinut että olen juntti koska pidän asianpesuainepulloa tiskipöydällä ja koska meillä on kylpyhuoneessa vessanpönttö.

Ai kauheeta. Mä en ees oo tajunnu olevani juntti, kun meidän tiskiainepullo on tiskipöydällä.

Missä sen pöntön pitäisi sijaita asunnossa, jossa ei ole erillistä wc:tä? Keittiössä?

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Mä olen oppinut että olen juntti koska pidän asianpesuainepulloa tiskipöydällä ja koska meillä on kylpyhuoneessa vessanpönttö.

Ai kauheeta. Mä en ees oo tajunnu olevani juntti, kun meidän tiskiainepullo on tiskipöydällä.

Missä sen pöntön pitäisi sijaita asunnossa, jossa ei ole erillistä wc:tä? Keittiössä?

eiku vittu sen pitää olla semmosessa keraamisessa pumppupullossa joka on esteettinen

en vielä ole saanut esikoistakaan "ulos" mutta tällä palstalla pyörineenä olen ehdottomasti sitä mieltä etten voi mitään reimatekkejä koskaan ostaa, koska repeisin aina kun pukisin sen lapsen päälle:D Se on vaan yleinen vitsi jo. Aina kun nään jollain sellasen niin ekana tulee mieleen, että onkohan tuolla OIKEEN REIMATEKKI vai onko oikeasti ostanut sen vaan siksi, kun on kiva, kestävä tms...:D

Yhteistyössä