Mitä olet palstalta oppinut?

Knicke Knackerton

Aktiivinen jäsen
02.09.2005
2 485
0
36
Joko hyviä tai huonoja ajatuksia siis?

Muistelin tässä, kun kerran täällä vastasin galluppiin, jossa kysyttiin, että arvostatko kaikkia henkilöitä. Ja vastaukseni oli, että: En. Se arvostus pitää ansaita. Joku sitten sanoi, että lähtökohtaisesti arvostaa, mutta sen arvostuksen voi menettää.
Tää oli sellanen, joka mulla on jäänyt mieleen ja tuosta voin sanoa, että opin taas jotain positiivistä, näinkin negatiiviselta palstalta :whistle:

Että täällä on paljon aiheita(esim.se et alkoholi ja tupakki on haitallista sikiölle yms.) joista ei kannata nostaa keskustelua ellei halua pahaa mieltä itelleen ja hirveitä haukkuja :kieh: :laugh:

Älä kirjoita mitään, lue vain viestejä, älä missään nimessä ilmaise mielipidettäsi, älä tule tänne lapsettomana, älä tule tänne ollenkaan, jos sinulla on asiallisia mielipiteitä.

Hanki kunnon (merkkituote) sadevaatteet.

:xmas:

Varo naapureita, älä kerro ystäville liian henkilökohtaisia juttuja, piiloudu kahviloissa ja ravintoloissa, käytä naamaria, mun miehellä on ilmeisesti telepaattinen suhde identtiseen kaksoisveljeensä.

Oon minäki lapseton,mutta en ole onneks sen takia mitään p*askaa saannu vielä niskaan.
Noh jos alkasin täällä jo äideiksi tulleita neuvomaan yms niin kuin jotkut on tehny niin sitten varmaan tulis niskaan vaikka mitä... :D

Uusimmat

Yhteistyössä