Mitä olette itse toivoneet lahjaksi jouluna? Mitä olette puolisolle ostaneet? Kyllähän aikuinenkin haluaa lahjoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viblsp-

Aktiivinen jäsen
11.11.2008
8 146
0
36
No tuossahan tuo kysymys tulikin ja jos vastaatte siihen, että mitä olette puolisolle ostaneet, niin pistätkö puolison iän myös? Vähän voisi vinkkejä tulla tästä ketjusta sitten suuntaan ja toiseen. :)

ostin keittoirjan. Lisäksi annamme toisillemme semmoisen lahjan, mihin kumpikin mietimme tietyn määrän yhteistä tekemistä ensi vuodelle (esim. teatteria, elokuvia, ravintolailtaa, viikonloppureissua).. Saa näin yhteistä aikaa, mikä tuntuu olevan nyt vauvaperheessä miehen matkustellessa todella vähissä :/ Lisäksi kulut jakaantuvat kivasti koko vuodelle =)

itse toivoin ipadia tai kultaketjua missä pitää sormuksia töissä, mutta tuli todella isot laskut autoista, niin vaihdoin toiveen salmiakkiin:D
Miehelle(44v) olen ostanut paidan ja pyjaman. Olisi kiva ostaa joku kirja tms vielä, mutta täytyy antaa joku "hierontalahjakortti" tms, nyt , ja myöhemmin sitten lisää.

Mun oli tosi vaikeaa keksiä miehelle mitään. Se ei ole missään vaihessa sanonut haluavansa tai tarvitsevansa mitään. Ehkä se ensi jouluna tajuaa vinkata jotain sillä tänä jouluna sille on ostettu Sodastream ja kirja jotain kauhu sci-fiä :D

Tilasin just lahjakortin verkkokauppa.comiin ja olen tilannut puoleksi vuodeksi yhden lehden hänelle. Lisäksi annan jotain pientä, ehkä jonkun sarjakuvan ja suklaata tmv. mistä voi nauttia jo jouluna, kun pelkät lahjakortit tuntuu vähän tylsiltä antaa :)

Olen toivonut yhtä apteekissa myytävää seerumia, se on aika kallis kyllä. Sit oon toivonut rasvoja bodyshopista. Oon varmaan jotain muutakin toivonut, mutta en muista. Ja niitä sing-amajigsejä sain jo synttärilahjaksi.

En tiiä mitä ostan miehelle. Se toivo alushousuja, mut se sai ne synttärilahjaksi, vaik sen synttärit on kyllä vasta ylihuomena. Sit se on toivonut kivoja teepaitoja. Joskus oon ostanut sille hajuvettä, mut sitähä on viel jäljellä.

Minä toivoin lomaa kakkosasunnolla joten mies hommasi businesslennot. Ostan itselleni tissot hopea-keraamisen kellon ja vietän aikaa urheillen, shopaten ja kavereita tavaten. Siinä minun lahjat. Miehelle ostan joko hermeksen vyön tai kalvosinnapit. Ja jotain muuta kaveriksi. Palatessa minua saattaapi odottaa uusi auto pihalla ja muutto merenrantataloon :) lahjaa kerrakseen !

Mies saa minulta yhden tuotantokauden DVD:t lempisarjaansa. Itse en vielä tiedä, mitä saan, todennäköisesti kuitenkin jonkun ihanan tuoksun. (Viimeiset 5 vuotta olen ainakin saanut.) Enempää lahjoja emme toisillemme osta. Käytämme nimittäin keskinäiset lahjarahamme huomenna. Käymme hakemassa isomman satsin kissan märkäruokaa ja viemme sen erääseen pieneen ja köyhään löytöeläinkotiin, josta olemme itsekin kissoja hakeneet. Tiedämme, että he saavat kuivaruoat lahjoituksena, mutta märkäruoan ostavat itse. Ovat joka joulu olleet erittäin onnellisia, kun olemme joulupakettimme kanssa tulleet... Toisin sanottuna meidän keskinäinen lahja on hyvä mieli.

Itse toivoin mieheltä lahjaksi vain jotain pientä eli Guessin laukkua. Saan kuulemma vielä pari muutakin lahjaa ja toinen niistä ei miehen mukaan ole mikään pikkulahja. Oon yrittänyt arvailla, mutta mies ei suostu kertomaan. Sen verran paljasti, ettei ole ainakaan auto. Itse olen miehelle ostanut golfbägin ja uuden Rolexin. Tykätään hemmotella toisiamme :)

Olen ostanut jo miehelle salihousut (siis ei salihousuja :D, vaan salille uudet housut), ja paidan ja kalsarit. Ostan vielä lahjakortin parin kerran henk.koht. kuntosaliohjaukseen kun tuntuu että vähän jumittaa saliohjelmissa eikä saa niistä täysiä tehoja irti.

Minä saan levyn ja parisuhdematkan keväällä suurimman intohimoni keikkaa katsomaan.

Ostin miehelle pari kalliimpaa "hevi"paitaa ja sellasen huivin jota on toivonut, Axen deo ja suihkusaippua setin ja sellaisen korun jolla on vähän suurempi merkitys. Piti ostaa partakone, mutta mies on niin tarkka sen suhteen minkä merkkinen ja mallinen että hakee sitten tammialesta itse uuden.

Miehen kysellessä minun lahjatoiveita, kerroin että ei koruja tms. koska en nykyään juuri käytä, olisi kuulemma ostanut jonkun hiusten kihartimen tai suoristimen mutta sanoin ettei kannata kun vanhat on ihan hyviä, lopuksi vinkkasin erään uuden kaupan keskustasta josta saattasi löytyä jotain :)
En halua toivoa mitään tiettyä koska rakastan yllätyksiä :D

Mies 38 v saa teknisen kerraston, mitä toivoikin. Lisäksi ostin uusia kalsareita, niitä kun tarvitsee aina, sekä pinon vanhoja alivaltiosihteereitä (löytö kirppikseltä), kun niistä tykkää. Itse olen toivonut Sauson nahkakäsineitä, mitkä varmaan saankin :) Pienet oli miehellä toiveet, viime toiveena oli laadukas neule.

Yhteistyössä