Mitä olette tällaisesta mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieli

Vieras
Minulle tuli kaveripyyntö naiselta jonka kanssa olen muutaman sanan vaihtanut silloin tällöin. Olin, että ok. Mikäs siinä jos haluaa tutustua.

Tulikin kohta chattiin vaihtamaan kuulumisia ja kertoi pikaisen tarinan omasta elämästään ja vaihtoikin kohta puheenaiheen minun mieheeni. Kuinka he olivat joskus hyvissä väleissä, kuinka mieheni oli kuin veli hänelle. Mieheni oli laittanut välit häneen poikki luottamus pulan vuoksi (Kun kysyin asiasta niin ihan hyvästä syystä on aikoinaan tehnyt näin). Nyt hän minulle selittää kuinka toivoisi heidän välien olevan kunnossa jne. Ja kaikki kommentoinnit feissarissa on sellaisia "sovinnon" yrityksiä mun miestä kohtaan. Tämä nainen on eronnut hiljattain miehestään ja mm. tiedusteli minulta kuinka kauan me olemme seurustelleet. (En ole samasta kaupungista kotoisin kuin nämä muut osa puolet.)

Jos olisi hiukan huonompi itsetunto niin saattaisin huolestua asiasta. Mutta kysynkin nyt teiltä, arvon palsta tuttavat. Mitä te tuumitte tästä? Tämä nainen on ilmeisesti hitusen yksinkertainen tapaus (en tunne häntä sen kummemmin), puuttuu toisten asioihin ym. Mitähän tässä tekisi muuta kuin pitää omat yksitysiasiansa omana tietonaan ja jatkaa elämää :D?

Mä sanoisin sille, että turha hänen on sun kanssa sovintoa hieroa etkä sä ole mikään miehesi edustaja. Ja että mies varmaan ottaisi häneen yhteyttä jos kokisi sen tarpeelliseksi. Ja jos kerran kyseessä on vähän simppelimpi ihminen, kannattaa varmuuden vuoksi vielä tähdentää, että teillä on onnellinen ja toimiva suhde, ihan vaan siltä varalta jos se nainen olisikin kiinnostunut muuten kuin ystävänä.

[QUOTE="vieras";23218808]No itseäni ei haittaisi olla 'kaverina' tuollaiselle. Itse tiedän olevani hyvässä suhteessa mieheeni ja ehkä vähän säälisinkin tuota naista.[/QUOTE]

Meilläkin on suhde hyvällä mallilla, emmekä ole kumpainenkaan kokeneet mustasukkaisuutta kun siihen ei ole mitään syytä. Näin ajattelin toimia, mutta kannattaako nyt kummoisemmin yrittääkkään kaveerata kun mies ei voi tätä naista sietää ja useampi tuntuu naureskelevan selän takana (silläkään ei ole minulle mitään väliä onko hän missä valossa muiden silmissä).. Minulle kyllä kelpaisi uudet tuttavuudet kun en noita naishenkilöitä tältä suunnalta hirveästi tunne. Varsinkaan samanhenkisiä.

Yhteistyössä