Mitä on jäänyt joskus hampaankoloon? AVAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terapeutti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

terapeutti

Vieras
Mitä haluat sanoa sille ala-asteen kiusaajalle, poikaystävälle joka jätti, opettajalle joka nöyryytti? Avaudu tässä ketjussa, ole hyvä! Sana on vapaa.

Oma viestini:
Tomas, olit pahimman luokan koulukiusaaja ja hiljaisten ihmisten julkinen nöyryyttäjä. Toivottavasti edes nyt, kun olet isä itsekin, ymmärrät sen ja HÄPEÄT!!

sinä ala-asteen opettaja joka löit kepillä minua sormille kun olin vasenkätinen enkä osannut kirjoittaa oikealla.häpeä. osasit sitten pientä lettipäätä nöyryyttää

J-P Korsosta... näin kuvasi facebookista. Olet niin säälittävän näköinen ja hävinnyt tämän elämän.. että näytät juuri niin pahalle kuin sanasi ja tekosi peruskoulussa minua kohtaan minusta tuntuivat aikanaan.

Katja Korsosta.. Olet ruma Facebookissa.. niin ruma etten minä koskaan ollut niin ruma kuin mitä sinä minua haukuit joka päivä 6 vuoden ajan. Nyt olen nätti itse.

Pjotr.... Mietin sinua välillä...Koitit tahalteen pilata koko elämäni ja veit rahojani. Onneksi pääsin sinusta eroon ja arvaa että nautin kun kuulin että itkit perääni. Voit työntää sen ladatun ysimillisen vaikka omaan perseeseesi ja laukaista. Kukaa ei murru sen takia.

Sirpa.. voi sinua kiusaajaa. Menit naimisiin pedofiilin kanssa. Ihan oikein sinulle. Tiesit jopa mitä olet tekemässä. Toivottavasti pedofiilisi ei ole myös sukurutsari. Teillä on ne 3 suloista kauhukakaraa.

Sinä yläasteen ruotsinopettaja, missä on vikaa, kun pitää naureskella toisille oppilaille ja toisen (seiskaluokkalaisen) kanssa heittää flirttiä |O Onneksi olet kuulema nyt rehtorina, niin et pääse paljoa oppilaiden kimppuun.

Yhteistyössä