Mitä on rakkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ano6969
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on sitä, että haluaa rakastamansa henkilön voivan hyvin fyysisesti sekä henkisesti ja haluaa auttaa tätä mahdollisimman paljon.
Se ei ole esim. kotitöiden jakamista vaan halua tehdä mahdollisimman paljon itse, jotta rakkaan kumppanin ei tarvitse.

En tiedä. Tai tiedän tai.... Hmmmm. Olen ollut 10 vuotta nykyisessä suhteessa ,luulin tietäväni, kunnes tapasin erään. Enää en tiedä mistään mitään.

Suuri rakkaus:

Rakkaus on äärimmäisen suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta. Tuntuu kuin toiseen sulautuisi, vaikka molemmilla onkin se oma elämä (omat kaverit/omat menot/oma ura jne. siinä rinnalla.
Kuten lastenkin puolesta, niin myös oman rakkaan puolesta on valmis tekemään asioita, mitä ei muuten olisi valmis tekemään toisten puolesta.
Rakkaus on luottamista ja olemalla luottamuksen arvoinen.
Rakkaus on myös puolustamista tilanteissa joissa rakas on alakynnessä.
Rakkaus on eroottista ja rakkaudellista vetovoimaa ja tuntemusta siitä että rakas on minulle juuri se oikea ihminen ”minun ihminen, minulle tehty”.

Olen kerran elämässäni (tähän mennessä) tuntenut tämän, mutta valitettavasti se oli mahdoton rakkaus, vaikka rakastamme toisiamme vieläkin.

Yhteistyössä