Mitä ootte mieltä tälläsesta toiminnasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen tätä äitiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen tätä äitiä

Vieras
Eli kummipoikani äidistä ja hänen tyttärestä kyse. Hän on 4 lapsen yh, lapsilla on 3 eri isää ja tämä äiti ei ole näistä kenenkään kanssa tekemisissä eli on täysin yksin vastuussa koko katraasta.
Äiti on kyllä muuten ihan ok, eli pärjää taloudellisesti ihan hyvin, ei ota alkoholia tms.
Vaikka huusholli heillä onkin niin järkyttävän sekanen että edes sillä siisti ohjelmassa ette oo moista nähneet :D
huutaa lapsille kyllä minkä ehtii ja käyttää fyysistä kuritusta.
Lapset on siis 4v 8v 13v ja tämä vanhin, tyttö siis 15v. Eli meni juuri 9:llä luokalle.
Ihmettelin vain kovasti eilen kun kävin heillä illalla kylässä ja äiti kertoi että tämä 15v. tyttö on koko vklopun poikaystävänsä luona (jossain hornan tuutissa.) Tämä paikkakunta siis 200km päässä heidän kotoa, joku syrjänen pikkukylä. Tämän tytön poikakaveri on 20v. Mun mielestä pikkusen liian vanhan noin nuorelle tytölle joka vasta päässyt 8 luokalta (?)
Tämä ystäväni kertoi että ovat tämän pojan vanhempien luona siellä. Äiti on nähnyt pojan kerran ohimennen ja sanoi että ihan kivalta vaikutti.
Mun mielestä kuitenkin vähän edesvastuutonta päästää tuon ikänen tyttö koska siis tämä ystäväni ei ole koskaan jutellut edes tämän pojan vanhempien kanssa tms. eli ei tiedä heistä yhtään mitään.
Voihan tämä poika asua vaikka yksin ja tuon ikäsellä kun ei toi järki kauheesti pelaa..Tiedän vielä että tämä tyttö on siis valehdellut monet kerrat äidilleen, linstannut koulusta, ja muutenkin vähän tuntuu olevan hukassa tuo tyttö.. itse muutin 16v pois kotoa ja juuri siksi tiedän mistä puhun.
En oikeen tiedän miks tämä asia vaivaa mua..On tuo tyttö mulle kuitenkin läheinen koska olen hoitanut häntä 3 vuotiaasta lähtien ja olen itsekkin vielä aika nuori 25v (sain nuorena lapsen) eli jotenkin olen vielä perillä tästä maailmn menosta..Mutta siis päästäisittekö oman tyttönne?

15v tyttö ja 20v poika ihan ok ikäero, mulla oli 15v paljon isompi ikäero poikaystävään enkä näe siinä mitään pahaa. Minäkin muutin kotoa 16-vuotiaana enkä näe siinäkään mitään pahaa. Minäkin olen vielä nuori, 27v joten olen perillä tästä maailman menosta jo ihan siitäkin syystä että minulla on teini-ikäisiä siskoja.

Yhteistyössä