Mitä ootte oikeasti mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/ mietiskelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

:/ mietiskelen

Vieras
Muutimme hetki sitten uudelle paikkakunnalle- Kirjoittelimme ennen muuttoa kuukauden verran kehnonlaisesti yhden ihmisen kanssa. Näimme nyt muuton jälkeen pari kertaa.. Sovimme että alamme käydä kuntosalilla.Hän löysi diili sivustolta tarjouksen ja ostimme sitten jokunen aika sitten salikortit joita emme vielä käyttäneet- nyt sit oli vielä parempi ja lähempänä oleva salitarjous jonka itse halusin ostaa koska se hyödynsi enämpi minun tarpeitani ja mieheni halusi ottaa sen aiemmin ostamani kortin.
Tää "kaveri" puolestaan ei halunnut- selitteli huonoa rahatilannettaan tms. ja nyt on sitten totaallisen loukkaantunut eikä ilmeisemmin halua olla missään tekemisissä kanssani. Sanan sanaa ei oo tipahtanut minun suuntaan sen jälkeen-
Kyll häll rahaakin näyttää olevan.. Olisiko minun pitäny mennä sinne minne hän juuri nimenomaan halusi?

Tiedän että täältä varmasti löytyy muitakin kavereita mutta tunnen syyllisyyttä tuosta että ostin kuitenkin toisaalle salille kortin, vastoin hänen halujaan-
Olen itse häntä reilusti ylipainoisempia ja haluan saada kaiken avun painonpudotukseen siksi tein näin- mutta teinkö väärin? Harmittaa hieman..

ihan selvästi petit kaverisi luottamuksen, tiedä mitä kaikkea kivaa se oli jo suunnitellut että tekisitte muutamien sallikertojen jälkeen. Kyllä nyt täysin pistäisin syyn sinun piikkiin.

Yhteistyössä