Mitä ostaisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tavallisesti joku kummeista ostaa sen perinteisen ristiriipuksen. Solmioneula on mun mielestä hyvä lahja, sillä vaikkei 15 v sitä vielä ehkä tarvitsisikaan, niin tulee niitä häitä ja hautajaisia, jolloin sille on käyttöä. Joku harrastukseen liittyvä kirja on myös yksi vaihtoehto. Lahjakortti pojan harrastukseen liittyviä tarvikkeita myyvään liikkeeseen. Kännykkä tai iipodi.

Miksi et anna rahana? Itse ajattelisin tuon ikäisen nimenomaan haluavan rahaa, että saa ostaa mitä itse haluaa. Itse laitoin rippilahjarahat aikoinaan säästöön ja ostin opiskelijaboksiin uuden sängyn. Myös ylioppilaslahjarahat menivät säästöön ja niitä käytettiin jatkoopiskelussa elämiseen. Turhalla krääsällä ei tee mitään. Ja jos et rahaa anna, osta jotakin, mistä tiedät kummipojan pitävän. Tietynlainen koru, kello tms.

sylikummi yleensä meilläpäin antaa risti-kaulakorun. Muulta kummilta esim. joku laattaranneketju kaiverruksella vois olla kiva. Voi olla hopeinenkin niin raaskii paremmin pitää kuin kultaista.

Onko pojalla jotain toivetta mitä haluis (kännykkä, harrastukseen liittyvää, mistä pitää )? Mä ainakin kysyisin mitä hän toivoisi? Tai jos ei kysyis niin sitten vaikka lahjakortti Stockalle tms.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Elä ny hitto ainakaa solmioneulaa anna, hyvin harvalle ois mieluinen tai tarpeellinen lahja.
Hmm... aika moni mies käyttää solmioneulaa - jos sellaisen omistaa - , kun on anopin 60-vuotissynttärit, mummon hautajaiset, siskon häät jne.

Yhteistyössä