mitä päälle muksun ristiäisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelp mee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelp mee

Vieras
Millä mä peitän kauniisti tän mun vielä pöpöttävän vauvamahan ristiäisissä? haluisin olkaimettoman juhlamekon, mutta imetyksen kannalta ei enkä tiedä saanko edes nää utareet mihinkään sullottua.
Mitä ihmettä sitä laittaa päälle?!?

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Mulla oli ruskee liituraita-jakkupuku ja sitte keltanen tuubitoppi alla, just tuon imetyksen vuoksi, oli helppo..

Liituraita housupuvun jos jostain löytyisi nii se voisi tosiaankin toimia tai sitten jos siihen olisi kivan mallinen hamonen. Tuubitoppi myös. hei kiitti!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Mulla oli lyhythihainen paita, jonka kaulusta sai venytettyä imetyksen vuoksi. Lisäksi ohut neuletakki+hame.

Kuullostaa varsin arkiselta

Mutta ei ollut :)

Marimekon Kaivo-kuosinen "puolihame" vai miksi sanotaankaan. Vaaleanpunainen edestä rypytetty trikoopaita. Musta ohut neuletakki.

Mulla oli lyhythihainen paita, jonka kaulusta sai venytettyä imetyksen vuoksi. Lisäksi ohut neuletakki+hame.

Marimekon Kaivo-kuosinen "puolihame" vai miksi sanotaankaan. Vaaleanpunainen edestä rypytetty trikoopaita. Musta ohut neuletakki.

= tantta-asu, mutta hei kaikilla meillä on oma tyylinsä ja olemmehan me äiteetkin eri ikäisiä.

= tantta-asu, mutta hei kaikilla meillä on oma tyylinsä ja olemmehan me äiteetkin eri ikäisiä.

:laugh: miten vaan :heart:

Iltapukuunko ristiäisiin pitää varustautua?

No, jos on töissä työpaikassa jossa on jakkupuvussa kaiket päivät niin en mä sen arkisemmin pukeudu oman lapseni ristiäisiin ja jos miehellä on puku niin kyllä se hiukan jo sanelee naisenkin asua. Jos miehellä taas on suorat houstu ja kauluspaita niin nainenkin voi pukeutua "arkisemmin". Eli olen samaa mieltä kuin mitä joku siitä arkisesta kirjoitti. Mutta nää on makuasioita eikä niistä voi kiistellä eikä ainkaan vetää herne-maissi-paprika pussia kokonaan nenuunsa...

Mulla oli korallin värinen tulppaanimallinen mekko, peitti mahaa kivasti ja oli vähän juhlavampi kuin jakkupuvut sun muut. Miehellä oli tottakai tumma puku. Kaupat on pullollaan vaihtoehtoja, kivoja värejä ja malleja, mekkoja, tunikoita ym. Siitä vaan valitsemaan juhlavaatteet! Juhlahan se on, lapsen ristiäiset.

Marimekon kotelomekkoa kävin koittamassa, se istui hyvin päällä ja laskeutui kauniisti, mutta sitten se imetys ei onnistu. Puolihameita en kyllä kattonutkaan, pitääkin mennä sinne uudelleen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mulla oli korallin värinen tulppaanimallinen mekko, peitti mahaa kivasti ja oli vähän juhlavampi kuin jakkupuvut sun muut. Miehellä oli tottakai tumma puku. Kaupat on pullollaan vaihtoehtoja, kivoja värejä ja malleja, mekkoja, tunikoita ym. Siitä vaan valitsemaan juhlavaatteet! Juhlahan se on, lapsen ristiäiset.

Siis aivan, juhlahan se on mihin voi pukeutua juhlavammin. Tunikat on siis tosi hyviä ja niitä on monen mallisia. Sukkiksiakin saa mageilla kuvioilla, strasseilla legginsejä yms. Ja asusteilla voi myös kikkailla.

Yhteistyössä