Mitä päälle pikkujouluihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
Siinäpä se kysymys olikin :) En ole viiteen vuoteen käynyt pikkujouluissa, tai ylipäätään baareissa/ yökerhoissa. Mulla on korkkarit ja kiva talvitakki, mutta siihen se sitten jääkin. Vielä ehtii kauppaan, ku perjantaina olis pippalot. Olen 165/51kg, keksikää jotain, jooko?

Mietin tuota pikkumustaa, pelkään vaan, että se olisi liian juhlava. Mekko olisi muuten kyllä kiva. Mulla on joku kammottava ylipukeutumisen pelko :) Nyt on siis tulossa uuden työpaikan pikkujoulut, ja haluaisin tehdä hyvän vaikutuksen...

Suomalaisten pitäisi pelätä enemmänkin alipukeutumista.. Pikkumusta on ihan hyvä vaihtoehto pikkujouluihin. Yhdistä värikkäisiin sukkiksiin tai älä ainakaan ohuisiin mustiin, jos haluat arkistaa asua.

Juu, en mäkään laittais pikkumustaa, kun en yleensäkään käytä hameita... Yleensä Suomessa ei ole ylipukeutumisen vaaraa. Mutta jos tuntuu ettet viihdy mekossa ja tuntuu liian juhlavalta niin tuo housuasu ihan ok. Riippuu paikasta, mutta siistit mustat farkutkin käy joihinkin bileisiin. Ja yläosaksi toppi/paita vähän glitterillä tms maustettuna. On vähän juhlamieltä, muttei kuitenkaan liikaa. Mitään jakkuja en suosittele, ellet ole yli 50-vuotias. ;)

Pikkumusta ei ole liian juhlava. Jos et nyt pitkässä iltapuvussa ole lähdössä klubille, ylipukeutumisvaaraa tuskin on. Riippuu hieman mihin olette menossa, pikkumustasta saa "arkisemman" saappailla (vrt. pikkukengät) ja asusteilla. :)

[QUOTE="pinni";22518402]Mie meen trikoissa ja ulkoilupuvussa :)[/QUOTE]

Pikkujouluihin??? Onko teillä joku teema?

Olisko paha jos laittaisi paksut mustat sukkikset, ja sitten ostaisin jonkun kivan mustan pikkumekon. Se pitäisi varmaan olla sitten aika lyhyt, vai? Huivit ei oikein ole mun juttu, täytyisi löytää jotain vielä yläosaan.

mä tykkään punaisesta varsinkin pikkujouluaikaan.

Pikkujouluun kuuluu musta, punainen ja kaiki kimalle.

Tykkäätkö hameista?Laita vaikka mustat housut tai musta hame ja siihen joku kimalle tai punainen toppi/paita

[QUOTE="a p";22518459]http://shop.hm.com/fi_sv/campaign?campaign=923_HOLIDAY&page=09

Joku tän tyylinen, käviskö? En ole sentään mummo vielä, ihan pikkaisen päälle 30 ;)[/QUOTE]

Ikäloppuhan sä jo oot

[QUOTE="a p";22518434]Pikkujouluihin??? Onko teillä joku teema?

[/QUOTE]

Joo :) Meillä ei ole ikinä pikkujoulut olleet tyyliin pikkumustat päälle ja baariin. Me vedetään liikuntavarusteet päälle ja rymistellään pitkin pusikoita tai seinäkiipeillään tms.

Yhteistyössä