Mitä pahoinvointia tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laalaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"laalaa"

Vieras
Tytöllä oli viikko sitten oksennustauti. Mulla alkoi viime perjantaina sitten sellanen pieni paha olo. aattelin, että nytkö se tauti iski muhunkin. Huono olo oli kuitenki vain sellasta lievää, ei oksentaa ole tarvinnut kertaakaan. Lauantaina tuli kuumetta joka kesti päälle vuorokauden. Sunnuntai-iltana olo oli jo hyvä kaikinpuolin, ainoastaan tuo lievä pahoinvointi edelleen seurana. Vain tiettyjä ruokia tekee mieli ja vain jotain saan sitten syötyäkin. Mutta söin ihan kunnon lautasellisen tänään ruokaakin mutta tää etova olo vaan jatkuu, että luulis ettei oo siitä, et ois sokerit mitenkään laskenut..

Voiko tää muka olla tuota mahatautia ku tämmönen omituinen etova olo jatkuu näin pitkään? :o

[QUOTE="laalaa";23142126]Tytöllä oli viikko sitten oksennustauti. Mulla alkoi viime perjantaina sitten sellanen pieni paha olo. aattelin, että nytkö se tauti iski muhunkin. Huono olo oli kuitenki vain sellasta lievää, ei oksentaa ole tarvinnut kertaakaan. Lauantaina tuli kuumetta joka kesti päälle vuorokauden. Sunnuntai-iltana olo oli jo hyvä kaikinpuolin, ainoastaan tuo lievä pahoinvointi edelleen seurana. Vain tiettyjä ruokia tekee mieli ja vain jotain saan sitten syötyäkin. Mutta söin ihan kunnon lautasellisen tänään ruokaakin mutta tää etova olo vaan jatkuu, että luulis ettei oo siitä, et ois sokerit mitenkään laskenut..

Voiko tää muka olla tuota mahatautia ku tämmönen omituinen etova olo jatkuu näin pitkään? :o[/QUOTE]

Mulla on kans ollut eka päivä oli etovaa oloa, toinen päivä vatsa hieman kipeä, eilen vatsa todella kipeä ja turvoksissa. Ja samoin tänään, kuume nousi ja äsken oksensin.

no jos tää nyt ois oksennustautia vieläkin niin voinko mä mennä huomenna töihin, etten siellä tartuta kaikkia? Työskentelen vanhusten palvelutalossa, sinne ei varmaan parane viedä pöpöjä..

Kun on tosi omituista, että muuten on ihan normaali olo mut toi pahoinvointi on lähes jatkuvaa.

Mulla oli just tollainen vatsatauti. Luulin jo hetken, että olen raskaana :) Sitten kun muut perheenjäsenet alko sairastumaan niin tajusin minäkin olevani kipeä. Viikon kesti ennen kuin ruoka alkoi normaalisti maistumaan.

En osaa sanoa miten tehokkaasti tautia levität, kannattaa kysyä työterveyshuollosta. Kyllä mä varmaan muutaman päivn olisin pois töistä, aika rumba tulee jos saat vanhuksille ton tartuttettua.

no minäkin tein ihan raskaustestin eilen varmuuden vuoksi, kun tuli mieleen että raskauspahoinvointi oli samanlaista ekassa raskaudessa :D Mutta nega tuli. Kaippa tuo sitten vain oli yllättävän pitkä mahapöpö... mies käski eilen illalla ottaa rennien tasottamaan vatsahappoja ja se auttoi :o

Yhteistyössä