Mitä päiväkodin valokuvaukseen päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ööö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

"ööö"

Vieras
Minkälaiset vaatteet olette laittaneet 2veelle pojalle valokuvaukseen? Tai mitä toisten lapsilla on ollut? Tytölle olis paljon helpompi keksiä vaatteet. Nyt käy pää tyhjää, kun on ensimmäinen valokuvaus....

Meillä on iästä riippumatta pojalla ollut farkut tai sammarit jalassa ja ihan tavallinen trikoopaita päällä. Eli aikalailla samat vaatteet mitä hoidossa päällä muutenkin. Sen verran olen katsonut että paita on siisti ja värit ei liian tummat.

Meidän poika ei ole ollut muussa kuin passikuvassa, mutta laittaisin jotain kivaa, siistiä/puhdasta ja sellaista jossa on väriä. Ei sentään mitään riemunkirjavaa, mutta siis tyyliin turkoosi paita ja jotkut farkut.

[QUOTE="mä";22265914]Normaalit siistit vaatteet.
mä en tajua miks jotkut pukee lapsilleen juhlavaatteet... no, tapoja monia![/QUOTE]

Kun niitä kuvia annetaan mummoille ja kummeille pistettäväksi lipaston päälle kehyksiin, niin onhan se nyt mukavampaa että on vaikka nätti neule, kauluspaita tms. kuin että on joku collegepaita ja verkkarit. Jännää kuinka eri ääripäissä lapsia kuvaan puetaan. Jotkut eivät katso yhtään mitä lapsilla on päällä ja tytöt ovat viimeisen päälle prinsessamekossa.

Meillä on yleensä ollut joku kaunis kirkasvärinen paita, kauluspaita tai sitten uusi nätti trikoinen. Ja farkut jalassa. Ihan pienenä oli lappuhaalarit.

Meillä oli lapsella paras mekkonsa, mutta ryhmäkuvassa on kyllä ihan laidasta laitaan asuvalintoja, sekä tytöillä, että pojilla. Pojilla on niin puuvillahousuja ja kauluspaitoja, kuin collegeasujakin ja kaikkea siltä väliltä. Riippuu ihan siitä minkälaisia kuvia haluatte. Meille kyseessä oli lapsen ensimmäinen kuvaus ammattikuvaajalla ja halusimme kuvia joita lähetämme sitten lahjaksi isovanhemmille ja kummeille. Toisille päiväkotikuvaus oli paljon mitättömämpi juttu.

mä haluan ehdottomasti, että lapsella on päiväkotivaatteet päällä. Ja päiväkotivaatteita on olemassa kaikkia ihania, joten ei ne "collegevaatteet" oo mitään kamalia. Perinteiset juhlavaatteet - kauluspaita, slipoveri ja beiget/ruskeat housut on vähän pliisut. Päiväkoti on leikkimistä varten.

Mutta kyllähän siinä oli pähkimistä, mikä noista kaikista ihanista yhdistelmistä oikein päälle pistäisi (ja siten, että on plän bee, jos aamupalalla sille kaatuu maidot)

Yhteistyössä