mitä pientä kivaa lahjapöytään, jos häälahjaks on toivottu rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä yks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä yks

Vieras
mitä pientä kivaa vois antaa hääparille lahjaks, kun lahjaks on kuitenkin toivottu rahaa. Juhliin on kuitenkin tyhmä mennä pelkän kortin kanssa, joten ois kiva jos olis joku pieni juttu, jonka vois jättää lahjapöytään ja siinä vois olla vaikka vinkki tai viesti siihen summaan, joka laitettiin tilille?

Alkuperäinen kirjoittaja minä yks:
mitä pientä kivaa vois antaa hääparille lahjaks, kun lahjaks on kuitenkin toivottu rahaa. Juhliin on kuitenkin tyhmä mennä pelkän kortin kanssa, joten ois kiva jos olis joku pieni juttu, jonka vois jättää lahjapöytään ja siinä vois olla vaikka vinkki tai viesti siihen summaan, joka laitettiin tilille?

olisiko joku lemmenyrtit teepussipakkaus juttu tai jotain sellaista pientä mikä liittyy rakkauteen?

Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
Olin kerran vastaavanlaisissa häissä, jossa lahjat toivottiin rahana. Joku oli tuonut lahjapöydälle marimekon pallosukat-molemmille samanlaiset. Minusta se oli kiva!

hyvä idea, mutta kokemuksesta sanon, et ne pallosukat menee ihan hirveeks jo ekassa käyttökerrassa. Palloista lähtee " karvoja" ja on ihan kulahtaneen näköiset sen jälkeen. :(

Jotain herkkua tms. varmasti käyttämällä häviävää - jos ovat toivoneet itse saavansa tehdä isommat hankinnat. Suklaasydämet jne. on kivoja.
Mites sellainen itsetehty lahjakortti (jostain hääleikistä tuttu), jossa lupaa parille jotain hyödyllisät ja mukavaa esim. lupaan ennen paperihäitänne tulla kanssanne pesemään ikkunanne...

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Rahapuu :D Puuhun sidottu kaikki rahat. Sain sellaisen lahjaksi kerran.

Mekin saatiin tuo rahapuu häälahjaksi, tosin ei niitä raaski käyttöön ottaa niitä seteleitä, mutta meilläpä kasvaakin nykyään raha puussa :whistle: Ja sitten saatiin kaikkea pientä, esim. ovikoriste, kynttilöitä yms., kun ihmiset halusivat antaa jotain muutakin (pientä) kuin rahaa...

Joskus aikoinaan kerättiin kimpassa kavereille rahaa häälahjaksi ja vaihdettii rahat pieniksi kolikoiksi ja tungettin kaljapulloihin ja korkitettin ja vietiin hääpöytään koppana "rahakaljaa".
Eräissä häissä oli lahjarahat taas pieninä kolikkoina sekoitettu hiekkaan joka oli laitettu itsetehtyyn aarrearkkuun

hääpareille jäi hauskat muistot...ja vieraille myös:)

Yhteistyössä