mitä pitäisi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mun paras kaveri joka on poika niin sanoo todella usein kännissä että hän rakastaa mua niin pitäisikö se uskoa vai ei? Puhuuko miehet kännissä totta? Hän tykkää myös siitä jos olen hänen kainalossa. Tarkoittaako se sitä että hän on ihastunut minuun? Muutakin yleensä tapahtuu ku ollaan kahden. Auttakaa pliis! Olen tuntenut parhaan kaverini 3-5 vuotta.

Hän on sanonut minulle että hän on ujo. Netissä hän puhuu todella paljon ja puhelimessa,mutta kun olemme kasvotusten hänen luonaan hän ei sano paljon mitään vaan haluaa minulta suudelmia,haleja ja hän pitää minua kainalossa. Pitäiskö uskoa että hän on kiinostunut minusta. Miten se vaikuttaa asiaan kun olen itse rakastunut tähän tyyppiin ja hän tietää sen?

On tämä nykynuorison elämä vaikeaa! Mikäli mies on kainalossa ja haluaa hellyyttä, eikö se ole ilmiselvää, että hän pitää sinusta? Mikäli ei uskalla sanoa selvin päin rakastavansa (eli jos hänelle rakkaus-sanalla on vielä jotain arvoa), niin kännissä voi hyvinkin kertoa totuuden.

Ongelmana ovat ne ihmiset, jotka "rakastaa" kaikkia. Eli he sanovat rakas tarkoittamatta sitä (kuten jenkit). Suomessa harvemmin mies on tällainen, mutta nykynuorien roolit voi olla jo niin sekaisin, että tytöistä on tullut jätkiä ja jätkistä akkoja :)

Yhteistyössä