R
ruusu saara
Vieras
olin viime vuonna lomalla pari viikkoo ulkomailla. tutustuin erääseen suomalaiseen mieheen joka asuu siellä. hän mulle lähes heti sanoi että haluaa mun palaavan sinne. no mä lähdin takasin suomeen ja laiteltiin miehen kans tekstareita aina välillä. miehen viesteissä aistittavis jonku asteinen kaipaus.
no sit pidempi tauko viesteihin. mä laitoin viestin kesän alus mut mies ei vastannu mitää. no laitoin taas eilen viestin ja mies yritti soittaa monta kertaa sen jälkeen. mä en voinu puheluun vastata ku olin töis ja kerroinki sen miehelle viestillä. mieski yritti soittaa mulle työpaikkansa puhelimella, hän laitto siitä viestiä
no mä laiton tänään taas viestin et oliko hänellä kuinkaki tärkeetä asiaa ku kerran yritti soittaa monta kertaa. siitä on nyt monta tuntii eikä mies oo vastannu
aloin miettii et mikähän nyt. et miks yritti eilen soittaa monta kertaa mut tänään ei vastaa viestiin? tuli sellanen mieleen et sillä on joku nainen ja hädissään soitti työaikana et en saa ottaa yhteyttä. pessimisti ku olen 
no sit pidempi tauko viesteihin. mä laitoin viestin kesän alus mut mies ei vastannu mitää. no laitoin taas eilen viestin ja mies yritti soittaa monta kertaa sen jälkeen. mä en voinu puheluun vastata ku olin töis ja kerroinki sen miehelle viestillä. mieski yritti soittaa mulle työpaikkansa puhelimella, hän laitto siitä viestiä
no mä laiton tänään taas viestin et oliko hänellä kuinkaki tärkeetä asiaa ku kerran yritti soittaa monta kertaa. siitä on nyt monta tuntii eikä mies oo vastannu