Mitä puhelinta suosittelisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Suositelkaa mulle jotain puhelinta,merkki pitää olla Nokia.Ei tartte olla mitään erikoisuuksia.Ja saa myös laittaa mikä ei ole hyvä.Mua kiinnostaisi nyt ne mitkä suosittuja tai ainakin liikeet on täynnä noita slide puhelimia missä on se liukuläppä.

riippuu millainen käyttäjä olet.
Itse olen sellainen kömpelys että puhelimen pitää kestää joten mulla on SonyEricsson 530i, joka on kyllä monet kolhut saanut kestääkin ja silti toimii, muita itselleni tärkeitä ominasuuksia on musiikinkuuntelu, kamera, kalenteri, radio...
Tutun 3210 classic sekoilee välillä oudosti, mutta toimii pääosin hyvin vaikka akku kestää puolet vähemmän kuin mulla.

Mulle ei tartte olla hienouksia..nyt on tuossa mikä on niin kaikenmaailman juttuja mutta ei niitä tule käytettyä.Radio pitää kyllä olla ja kamera plussaa ja senkin pitää sitten olla se 3.2 muuten ei sillä kameralla tee mitään ja sitä ei tartte olla edes,helppo käyttöinen,pieni.Laittelen paljon tekstareita aina joten näppäimistön pitäisi olla hyvä.

Mulla parhaat puhelimet on olleet juuri Nokiaa joten meille ei muita tule.Samsung mikä mulla oli joku vuosi sitten niin oli liian vaikea käyttöinen enkä saanut sitä edes toimimaan.Joten Nokia se on aina mulla oltava.Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia ja ovat kestäneet hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-6600-fold

Minulla on tuo ja on minun mielestäni oikein näpsäkkä ja kiva puhelin =)

Mä katsoin itse asiassa liikkeessä tänään tuota mutta se oli sellainen eri värinen.Oli vain sika kallis joten jäi vielä liikkeeseen :( Jäin miettimään sitä kun aukeaa se kansi koskettamalla niin meneeköhän äkkiä sitten rikki?

Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-6600-fold

Minulla on tuo ja on minun mielestäni oikein näpsäkkä ja kiva puhelin =)

Mä katsoin itse asiassa liikkeessä tänään tuota mutta se oli sellainen eri värinen.Oli vain sika kallis joten jäi vielä liikkeeseen :( Jäin miettimään sitä kun aukeaa se kansi koskettamalla niin meneeköhän äkkiä sitten rikki?

Se aukeaa ihan nappulasta tuolta puhelimen oikeasta reunasta. Kanteen tulee koskettamalla kellonaika, vastamattomat puhelut, viestin merkki jne. :) Kaksi kertaa kun napauttaa.
Hyvin on ehjänä kestänyt ainakin toistaiseksi.
Ainoa miinus puoli on se että tuo kansi naarmuuntuu helposti :/ Jos esim. laittaa vahingossa autonavaimet samaan takintaskuun tai käsilaukun lokeroon niin tulee helposti naarmuja.
Naarmuja minulla on ( siis ne on vaan sellasia mitkä näkyy tietyssä valossa, ei häiritse mitenkään muuten ) jo mutta ne ei haittaa :)

Yhteistyössä