Mitä pukisit 4kk vauvalle päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Eli illasta ollaan raveihin menossa, joten ulkona ollaan luonnollisesti. On tuulista ja kosteaa sekä hiukan sen näköistä että vettä saattaa tulla jossain vaiheessa. Ulkona nyt +20

Olen vähän liiankin hyvä yli pukemaan tuota lasta, joten vinkkejä kehiin millainen pukeutuminen tälläisellä kelillä olisi hyvä? Ja tosiaan onhan tuo lapsi kohtaistakin mutta..

Mä pistäisin ihan vaan bodyn ja collegehousut. Ja sitten jotain vilttiä mukaan vaunuihin, jos tarttee lisää kerrosta päälle, samoin varuiksi mukaan jotain ohutta pipoa ja villasukkia sekä collegetakkia.

Juu, pipo menee päähän joka tapauksessa. :) Ja meillä siis kuomurattaat (vaunut ei mahdu autoon enää hevosvermeiden jälkeen) eli en saa oikein vilttiä/makuupussia laitettua kun valjaisiin pitää lapsi laittaa, ja meillä ei mitään pienehköä vilttiä taida olla jota ei tarvitsisi taitella/laittaa osittain alle joten vaatteilla on ratkaistava.

Oma ajatukseni oli pitkähihainen body+sukkikset+sukat+gollegehousut+gollegetakki+pipo, mukaan varalta villasukat ja villatakki jos viilenee vaikka paljonkin illan myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu, pipo menee päähän joka tapauksessa. :) Ja meillä siis kuomurattaat (vaunut ei mahdu autoon enää hevosvermeiden jälkeen) eli en saa oikein vilttiä/makuupussia laitettua kun valjaisiin pitää lapsi laittaa, ja meillä ei mitään pienehköä vilttiä taida olla jota ei tarvitsisi taitella/laittaa osittain alle joten vaatteilla on ratkaistava.

Oma ajatukseni oli pitkähihainen body+sukkikset+sukat+gollegehousut+gollegetakki+pipo, mukaan varalta villasukat ja villatakki jos viilenee vaikka paljonkin illan myötä.

No mä laitan yleensä aina edes jonkun pienen peiton (ajattelisin että lapsella mukavempi) ja sen ei tarvi olla sen kummempi kuin vaikka äp:n pussilakana.

Yhteistyössä