Mitä reagoisit, jos 5v tyttäresi sanoisi näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ttttt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"ttttt"

Vieras
Miten reagoisit, jos 5v tyttäresi sanosi sinulle, että "Kun minä olen aikuinen, niin sinusta tulee vauva ja minä synnytän sinut. Mutta ensin sinun pitää kuolla että sinä pääset minun mahaan että minä voin synnyttää sinut"?

Minä selittäisin tietysti, ettei ole mahdollista ja kertoisin, että isompana, jos hän haluaa, hän voi tehdä vauvan, muttei se voi olla äiti. Ja kertoisin, että kuolleista ihmisistä tulee enkeleitä, eivätkä he synny uudelleen. Minun 3v. kyselee kaikkea ja selitän mahdollisimman totuuden mukaisesti ja konkreettisesti.

eipä siinä mitään ihmeellistä ole muutakuin että tyttösi muistaa ja/ tietää edellisistä elämistä tai sielusopimuksista koska on ollut tässä nykyisessä kehossaan niin vähän aikaa.

[QUOTE="lania";23632694]Minä selittäisin tietysti, ettei ole mahdollista ja kertoisin, että isompana, jos hän haluaa, hän voi tehdä vauvan, muttei se voi olla äiti. Ja kertoisin, että kuolleista ihmisistä tulee enkeleitä, eivätkä he synny uudelleen. Minun 3v. kyselee kaikkea ja selitän mahdollisimman totuuden mukaisesti ja konkreettisesti.[/QUOTE]

Niin mut eihän kuolleista tule enkeleitä... Siis jos haluut olla totuudenmukainen.

En kai reagois sen kummemmin. Niinkuin siihenkään, kun 6v poikani ilmoitti, että kun hänestä tulee aikuinen niin hän tekee vauvan jonka nimeksi tulee Super battle droid, ja sillä ei oo pelipäiviä vaan se saa pelata aina. Eikä sillä ole äitiäkään kuulemma :).

Yhteistyössä