Mitä ruokaa kannattais tarjoilla ystäville pikkujouluissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiia maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiia maria

Vieras
Onko mitään ideoita mitä kannattaa tarjoilla ystäville kun juhlimme kohta pikkujouluja ja koristelut myös?
Mietin että kynttilöitä ainaskin ja lautapelejä vois pelata ja laulaa karaokea.

Juustotarjotin, salaatteja, suolakeksejä, hedelmiä, pipareita, glögiä, viinejä, mehuja. Ehkä joku astetta tyylikkäämpi pitsa.

Piparimuotit esille isoon lasipurkkiin, kynttilöitä, joku valosarja joulupallojen kanssa boolimaljaan (ei boolia siis sinne sekaan).

[QUOTE="höh";25212992]Juustotarjotin, salaatteja, suolakeksejä, hedelmiä, pipareita, glögiä, viinejä, mehuja. Ehkä joku astetta tyylikkäämpi pitsa.

Piparimuotit esille isoon lasipurkkiin, kynttilöitä, joku valosarja joulupallojen kanssa boolimaljaan (ei boolia siis sinne sekaan).[/QUOTE]

:laugh: Ei jumalauta mä repeen!!! Miksi ihmeessä piparimuotit lasipurkkiin? Onko se joku koristelujuttu? Ja mä ainakin vieraana arvostaisin sitä että boolimalja on ihan oikeasti käytössä eikä mikään ruma hökötys joulupallojen ja valoletkun kera...

Meillä oli kinkkua, rosollia kastikkeineen, vihersalaattia, sienisalaattia ja savulohta plus ruisleipää, voita ja levitettä. Kinkun paistoin itse ja tein rosollit ja salaatit, lohen ostin valmiiksi savustettuna.
Jälkiruokana glögijuustokakku.
Juomana ihan tonkka punaviiniä (kaikki ollaan punkun ystäviä).
Ohjelmistosta vastasi Singstar.

Meillä oli kinkkua, rosollia kastikkeineen, vihersalaattia, sienisalaattia ja savulohta plus ruisleipää, voita ja levitettä. Kinkun paistoin itse ja tein rosollit ja salaatit, lohen ostin valmiiksi savustettuna.
Jälkiruokana glögijuustokakku.
Juomana ihan tonkka punaviiniä (kaikki ollaan punkun ystäviä).
Ohjelmistosta vastasi Singstar.

Oisko sulla reseptiä tohon glögi juustokakkuun? :)

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Jokaisessa sisustusblogissa on tänä jouluna piparimuotit lasipurkissa.
Ja joka toisessa on lisäksi boolimalja täytetty valosarjalla ja joulupalloilla (ja joka toisessa siihen maljaan on laitettu joku kynttilä pieneen paloturvallisempaan purkkiin pallojen sekaan)

Sinä et seuraa aikaasi vai?

[QUOTE="höh";25213046]Jokaisessa sisustusblogissa on tänä jouluna piparimuotit lasipurkissa.
Ja joka toisessa on lisäksi boolimalja täytetty valosarjalla ja joulupalloilla (ja joka toisessa siihen maljaan on laitettu joku kynttilä pieneen paloturvallisempaan purkkiin pallojen sekaan)

Sinä et seuraa aikaasi vai?[/QUOTE]

En seuraa aikaani näköjään. Jos se tarkoittaa sisustusblogien lukemista. Tällä hetkellä olen huomattavasti kiinnostuneempi Venäjän poliittisesta tilanteesta ja vaalivilpistä sekä kenestä tulee Suomen seuraava presidentti. Myöskin eurokriisi kiinnostaa enemmän kuin sisustusblogit..

[QUOTE="höh";25213046]

Sinä et seuraa aikaasi vai?[/QUOTE]

Mulla oli jouluvalot ja pallot Aalto-maljassa jo vissiin 5 vuotta sitten ekan kerran et oonko mä sit ollu aikaani edellä vai onko siinä tosiaan sit joku suuri seksuaalinen ero, et ne pitää olla nyt nimenomaan boolimaljassa...

Aijaa.com - 5447958.jpg Tässä on itseasiassa 2 vuotta vanha kuva mutta noi pallot maljassa oli jo ainakin 2 joulua aikaisemmin keksitty juttu... :whistle:

Viimeksi muokattu:
Laita pipareita,joulutorttuja,paista kinkkua ja viipaloi se valmiiksi lautaselle,sit kylmiä voileipiä jossa jotkut ihanat täytteet,sipsejä,suolatikkuja,karkkia,suklaata,limpparia,boolia,poppareita.
Sit jouluvalot ikkunaan,kynttilät pöydälle,joulukoristeita ympäri asuntoa ja kaikille tonttulakit päähän ja ilonen mieli..

Mun mielesta just hieno idea laittaa piparkakkumuotit lasimaljaan ja pallot je valot vaikka boolimaljaan. Kiva idea! Kiitos! :) Ei ehka itselle tule heti ekana mieleen mutta hienoa kun voi uudella tapaa kayttaa vanhoja tuttuja juttuja!

Yhteistyössä