mitä ruokana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kokki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tänään on ihan vaan tulista jauhelihamakaronilaatikkoa.

teen ihan normaaleja ruokia,joka torstai on lohikeittoa,sunnuntaisin yleensä sisäfilepiffejä ja kermaperunoita itse tehtynä.viikon mittaa sitten vaihtelee mitä syödään,joskus kinkkupastaa,joskus nakkikeittoa,pehtoorinperunalootaa,jauhelihakastiketta ym.. :) en oikein osaa tehdä mitään hienoja ruokia,joten teen ihan normaaleja kotiruokia :D

tänään perunamuusia ja punajuuriperunasosejauhelihakastiketta eli k-kauppa myy valmista punajuuriperunasosetta joka laitetaan jauhelihan joukkoon. taivaallisen hyvää ruokaa.

Eilen oli silakkalaatikkoa
Huomenna makkarakeitto.

No, mitäs vikaa pitsassa ja kebabissa on? Niitä aika moni perhe syö joskus. Itsetehty pitsa on hyvää :-)
Tänään lounaaks oli eilistä kastiketta ( ihan perus jauhelihakastike suolakurkulla ) ja makaronia.
Jääkaapissa odottelis vielä lisää jauhelihaa, eli kaippa siitä pitää jotain illaks vääntää. Ollaan vähän säästölinjalla, siitä tuo jauheliha. Ihan perusruokia teen, ainakin mielestäni. Laatikoita, keittoja, joskus tosiaan pitsaakin ;)

[QUOTE="kokki";23490549]Siis mitä teillä perhe syö tänään ruuaksi. Toivottavasti ei pitsaa ja kebabbia.
Millasia kotiruokia teet?[/QUOTE]
Perjantai on oikein oiva herkuttelupäivä. :) Kerran viikossa voi kyllä syödä sitä pizzaa tai esim. vaikkapa texmexruokaa. Noita ruokia voi myös tehdä itse, niin saa sellaista kuin haluaa ja vähän terveellisempääkin halutessaan. Mutta ei se huono juttu ole valmistakaan hakea.

Mulla on läjä luomusiskonmakkaroita, joista ainakin osasta teen paprikalla ja chilillä maustettua leikkelettä. Jos niitä jää yli, teen varmaan siskonmakkarakeiton lopuista.

Yleensä teen aika perinteisiä ruokia: pastaa, risottoja, patoja, soosseja, keittoja ja laatikoita.

Yhteistyössä