Mitä sairaalakassiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla oli vauvalle vaatekerta, itselle imetysliivit ja tissiliivinsuojia sekä bepanthen nännien voitelemista varten.Evästä ei oo tarvittu ku mun synnytykset on niin nopeita ettei oo kerinny kissaa sanoa ennenku vauva on pihalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Kännykän laturi ja huulirasvaa.

Mun ja vauvan vaatteet toi isä kotiinlähtöpäivänä.

Olitko pakannut ne valmiiksi vai osasiko isä tuoda? Pelkään että jos annan miehen huolehtia niistä, niin se tuo mulle jotkut farkut jotka on ollut ennen odotusta viimeksi päällä ja vauvalle 80cm vaatteet..

Taa:

Olitko pakannut ne valmiiksi vai osasiko isä tuoda? Pelkään että jos annan miehen huolehtia niistä, niin se tuo mulle jotkut farkut jotka on ollut ennen odotusta viimeksi päällä ja vauvalle 80cm vaatteet..
LainaaIlmoita asiaton viesti

Itse ainakin pakkaisin ja tulen pakkaamaankin valmiiksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

sama homma:) parempi hoitaa itse valmiiksi.

Vauvan vaatteet ja kaukalon toi isä lähtöpäivänä laitokselle.

Omassa kassissa dödö, hiusten hoitoaine, huulirasva yms. kosmetiikkaa toilettilaukullisen verran, parit imetysliivit ja -paidat + verkkarit (ihmismäisempi oli olo omissa kuteissa kuin sairaalan kaavuissa -niitä sairaalan vetimiä käytin vain synnytyspäivän ja öisin), miniläppäri + laturi, käsilaukku sisältöineen, kotiinlähtövaatteet (eli samat joissa meninkin).

Mulla oli kaiken tarpeellisen lisäksi vähemmän tarpeellisina: meikit, kirja ja päiväkirja, jugurttirusinoita ja pillimehua ja omat vaatteet. Kaikki tuli tarpeeseen kun sairaalassa vierähti viikko.

Alkuperäinen kirjoittaja krisse:
terveyssiteitä (isoja)

Näitä on kyllä sairaalassa sitten tarjolla myös, eli omat ei ole välttämättömät, näin vinkkinä ensikertalaisille ;) Aika moni tarvitsee alkuun ihan jättisiteitä joita siellä osaston vessassa on vapaasti otettavissa. Epparihaavan paranemisen vauhdittamiseksi sidettä pitäisi vaihtaa tosi tiheään, joten jos omia on mukana, niitä tarvitaan paaaaaljon -ja nehän maksaa.

Itselläni oli kyllä yömallin ohuita iteitä mukana, mutten lopulta käyttänyt kuin kotiinlähtiessä. Sen verran vuosin, että paksu sairaalan side oli ainoa, joka piti...

Yhteistyössä