mitä sanoisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukkaantunut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loukkaantunut?

Vieras
olisitte olleet miehen kanssa synttäribileissä jossa kaikki vieraat teidän kavereita (ei ollu kun muutama lähiystävä ja sit kavereita).
koko ilta mennyt tosi hyvin ja hyvillä mielillä kotiin nukkumaan.

tänään sitten yks kaveri laitto mulle tuleen valokuvia siltä illalta ja yhdessä kuvassa mun mies ja yks tuttu nainen ovat niin että nainen jääkaappia vasten ja miehen kädet sen molemminpuolin ja nenät vastakkain ja kumpikin nauraa ihan katketakseen.

suuttuisitko?
mulla kiehahti kun näin kuvan, mutta siinä seurassa olis mahdotonta et niillä olis mitään sutinaa. oon luottanut aina mun mieheen kun vuoreen, se on todella sosiaalinen ja huumorintajuinen ja tulee toimeen kaikkien kanssa, mutta... mua toi kuva loukkaa. olenko nipo jos kiehahdan asiasta miehelle...?!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no jos ne vaan nauraa kuvassa niin eikai siitä hermostua tarvii. eriasia jos muuta tekisivät...

joo tiedän, mut on se mun mielestä pikkusen liian lähellä jos tarvii naamojaan hieroo yhteen.....

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Onhan se ihan karseeta, jos miehelläkin on ollut hauskaa niissä bileissä.

no eieiei, älkää nyt niin ymmärtäkö!!!!!
kyllä mä itsekin tanssin muiden miesten kanssa jne, mutta musta vaan raja menee siinä et hierotaan neniä yhteen... en osaa selittää... musta vaan tuntuu pahalta kun olivat niin lähekkäin... joo, kai mä oon sit nipo...

Alkuperäinen kirjoittaja tul kitsija:
"se on todella sosiaalinen ja huumorintajuinen ja tulee toimeen kaikkien kanssa..." = Se panee kaikkea mikä liikkuu.

hienosti tulkittu!!! *taputaputaptap* et sitten parempaa keksiny? eiks tää nyt oo jo aika kulunu klisee tällä palstalla?

Alkuperäinen kirjoittaja loukkaantunut?:
kyllä mä itsekin tanssin muiden miesten kanssa jne, mutta musta vaan raja menee siinä et hierotaan neniä yhteen...

Sehän on eskimotervehdys. Kai sitä saa juhlissa vähän hullutellakin, ei siitä tarvitse suuttua. Unohda koko asia.

Paikallahan on ollut vähintäänkin kolme henkilöä. Nipoa minusta, mutta minä en olekkaan sinä. Joten saadaksesi asian pois päiväjärjestyksestä, sano/kiehahda miehellesi äläkä märehdi itseksesi.

Jos meidän isännästä olisi kyse, niin mä hörähtäisin ehkä itsekin nauramaan, ja kysyisin isännältä hymy huulilla ja hyväntuulisena, että mikä oli noin hauskaa =)

en suuttuisi, mun mielestä ihan normaalia iloisten juhlien meininkiä eikä tuossa ole mitään väärää. päinvastoin kivaa, että teillä on tuollainen kaveripiiri jossa olette läheisiä ja hyviä kavereita keskenänne.

No jos ette sitten menis mokomiin bileisiin... Missä voi sattua nenienhieromisia ym. Minä nimittäin loukkaantuisin, sillä ei minulla ja ystävilläni ole tapana hieroskella neniä vastakkain, edes humalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja teinientouhua:
No jos ette sitten menis mokomiin bileisiin... Missä voi sattua nenienhieromisia ym. Minä nimittäin loukkaantuisin, sillä ei minulla ja ystävilläni ole tapana hieroskella neniä vastakkain, edes humalassa.

Justiinsa. Luetaan kirjoja ja ollaan sivistyneesti. Kuulostaa hauskalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Jos meidän isännästä olisi kyse, niin mä hörähtäisin ehkä itsekin nauramaan, ja kysyisin isännältä hymy huulilla ja hyväntuulisena, että mikä oli noin hauskaa =)

ap voisi tehdä tällälailla ja katsoa mikä on miehen ilme: säikähtänyt vai iloinen.

Ja jos teidän parisuhteessa on laillista tanssia muiden kanssa (eli siis halausasennossa oleminen) niin on varmaan myös nenään koskeminenkin.

Mun parisuhteessa tämmöinen kanssakäyminen (kuten myös tanssiminen toisten kanssa) on kiellettyä joten suuttuisin todellakin. Mutta jokainen omassa parisuhteessa tavallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:

Justiinsa. Luetaan kirjoja ja ollaan sivistyneesti. Kuulostaa hauskalta.
Tuota... Siis ilman viinaakin voi olla, eikä todellakaan kaikki ole niin iloisen sosiaalisia että käy neniä hieromaan jossain juhlissa.. Teinibileet on erikseen, kai minäkin nuorena tytsynä bileissä muuta tein kuin kirjoja luin..

Meillä on tavallista kaveripiirissä juuri tuon kaltaiset hassuttelujutut ihan avoimesti, ilman bileitä ja humalaa. Ja kuten vinkkasia aiemmin niin eihän tuokaan salassa ole tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja loukkaantunut?:
Alkuperäinen kirjoittaja tul kitsija:
"se on todella sosiaalinen ja huumorintajuinen ja tulee toimeen kaikkien kanssa..." = Se panee kaikkea mikä liikkuu.

hienosti tulkittu!!! *taputaputaptap* et sitten parempaa keksiny? eiks tää nyt oo jo aika kulunu klisee tällä palstalla?

Ei se mikään klisee ole, vaan totuus "pelimiehistä"...